* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: Въпрос за батериите  (Прочетена 3010 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Tayfun704

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 107
  • Местонахождение: Dobrich
Въпрос за батериите
« -: 17 януари 2017 - 22:58 »
Здравейте колеги . Исках да попитам когато ползвате механика кога разбирате че батерията е за зареждане  . Навсякъде пише че то се разбира по намаляване на удара и парата , но честно казано на мен не ми прави впечатление . Един път си вейпих на механика и реших да проверя докъде е батерията на електронен мод и тя беше почти до дъно  а аз нямах идея . Но се стекоха така нещата че в момента нямам такъв мод да си проверявам батерията ,   и съм с механика само. Съжалявам ако въпроса е тъп или говорен вече

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #1 -: 17 януари 2017 - 23:41 »
Значи имаш проблем батерията падне ли под 2.75 V  е много вероятно да умре най малко и съкращаваш живота по този начин. Трябва ти нещо такова:
https://www.fasttech.com/products/0/10020359/4334300-authentic-wotofo-2-in-1-combo-tester-ohm-meter
или аз използвах това защото е много малко :
https://www.fasttech.com/products/0/10010651/1913700-v20d-0-36-led-two-line-3-digital-direct-current





Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #2 -: 18 януари 2017 - 07:39 »
Здравейте колеги . Исках да попитам когато ползвате механика кога разбирате че батерията е за зареждане  . Навсякъде пише че то се разбира по намаляване на удара и парата , но честно казано на мен не ми прави впечатление . Един път си вейпих на механика и реших да проверя докъде е батерията на електронен мод и тя беше почти до дъно  а аз нямах идея . Но се стекоха така нещата че в момента нямам такъв мод да си проверявам батерията ,   и съм с механика само. Съжалявам ако въпроса е тъп или говорен вече

Купи си Sony VTC6, в момента са най-подходящи за разсеяни ползватели на механика, щото имат най-нисък cutoff (до 2,0 V), т.е. има най-малък риск да скапеш батерията по невнимание от преразреждане.   ;)
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен hristolazarov

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Местонахождение: Етрополе
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #3 -: 18 януари 2017 - 08:46 »
Здравейте колеги . Исках да попитам когато ползвате механика кога разбирате че батерията е за зареждане  . Навсякъде пише че то се разбира по намаляване на удара и парата , но честно казано на мен не ми прави впечатление . Един път си вейпих на механика и реших да проверя докъде е батерията на електронен мод и тя беше почти до дъно  а аз нямах идея . Но се стекоха така нещата че в момента нямам такъв мод да си проверявам батерията ,   и съм с механика само. Съжалявам ако въпроса е тъп или говорен вече
само като ти чета поста, ми е ясно че нямаш идея с какво си се захванал. Има теми за механични утройства и тяхното ползване. Знам, че звучи като набиване на канчето ама по-добре да ми се издървиш тук и да се замислиш, отколкото да се осакатиш и да си преебваш батериите. Снабди се с нужната екипировка за да ползваш мода безопасно.



Неактивен West Ham United

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3259
  • MEINE EHRE HEISST TREUE
Въпрос за батериите
« Отговор #4 -: 18 януари 2017 - 14:18 »
Много сме писали за мех модовете - факт е , че няма кой да чете  :) Лесно е да се скокне в дълбоките води - но е много по важно да си добър плувец  :) Надявам се да ме разбереш  :)
И на първо място трябва мех мода да е добър  :)
Много механики са минали през ръцете ми , но за мен тази е най-доброто което съм притежавал :)
« Последна редакция: 18 януари 2017 - 14:31 от West Ham United »
Nationaler Widerstand -  Frei, sozial & national

Свободен форум :) ................ Така добре ли е  :)

Неактивен iVapeUK

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 66
  • Местонахождение: Великобритания
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #5 -: 10 юли 2017 - 14:41 »
Такааааа....аз, като новодошъл, мисля, че е време да се представя, а след това да отговоря подобаващо

Привет, колеги. Казвам се Иван и от 2012 съм в тази игра...по настоящем съм мениджър на магазин от верига за вейп шопове в Англия... виждам че индустрията при нас е напреднала, и знаейки колко объркващ спорт може да бъде вейпинга, реших да ударя едно рамо, и да споделя с вас моите знания и опит....така, след като поясних това, да преминем към същността

Моля да ме извините, ако използвам някои термини от английски език, но след 15г живот в чужбина за съжаление и срам на моменти ми е трудно да намеря правилната дума на нашият език.....

В отговор на въпроса - малко предистория:
Механични модове са онези, модове, които не използват чипове и жици(проводници) за да захранват намотките с енергия....
За да разберем правилно един механичен мод, е нужно да се запознаем(или вече да знаем) законите на Ом, както и да сме на ясно с това каква батерия използваме...батерии тип 18650 носят заряд от 4.2волта, когато са напълно заредени. Всяка една батерия има рейтинг от производителя с колко АМПера може да бъде безопасно разреждана продължително, както и ако само бъде пулсирана за кратък период (1-3сек)нас не ни интересува рейтинга на пулсиране, защото не знаем коя компания за колко време определя един пулс, както и каква пауза използва между пулсовете, за това - за да си запазим зъбите и крайниците, нас ни интересува рейтинга за продължително разреждане...като правило батерия 2500mah има продължително разреждане от 25ампера, а батерията с 3000mah = 20амп ПР... разреждането при различните батерии, води до различно "увисване" - в смисъл - има батерии, които при продължителна употреба волтовете в тях увисват и когато ги оставим на спокойствие за няколко минути, се възвръщат към нормалния заряд, който е реален.... увисване се получава най-често, когато дърпаме на верижни сесии, без да даваме време на химията в батерията да се разреди и разпредели по повърхността на електролита....като правило, за напълно заредена батерия с рейтинг 20А(3000mah) намотките не трябва да са по-ниско от 0.2ом съпротивление... Формулата е волтаж разделен на съпротивление = АМПери...тоест за да разберете дали сте в границите на безопасност, трябва да знаете колко ампера ще издърпвате от батерията, в нашият случай 4.2:0.2=21Ампера, което е в допустима стойност...след като знаем как работи системата, в реме да вдигнем левела и да разберете по-добре как работят механичните модове...те могат да бъдат в 3 различни вида конфигурация спрямо броят на батериите, както и как са свързани:

1) мод с една батерия (в общият случай са с формата на цилиндър) в зависимост от това каква батерия се използва, съпротивлението е в  граница между 0.16 ом и 0.2 ом в зависимост от това дали използваме батерия с 2500mah или с 3000mah

2) мод с две батерии свързани последователно (в серия) могат да бъдат тръба с 2батерии една в/у друга или в кутия със пластина-проводник между тях) в тези конфигурации използваме волтажа на 2 батерии 2х4.2 = 8.4, но АМПерите остават същите, като на една батерия живот на батериите също остава същият, колкото mah е една батерия (в нашият случай 3000mah)...там безопасно съпротивление трябва да е ПОНЕ 0.4ом за да не превишим АМПерите - формулата е 8.4:0.4=21амп

3) модове с 2 батерии свързани паралелно в кутия - в този случай разрядът(АМПерите)  се разпределя равномерно между двете батерии, и ни дава възможност да използваме по-ниско съпротивление....ако максималният ПР на една батерия е 20А, то в паралелна конфигурация ПР = 40А, но волтажа остава 4.2 и живота на батериите се удвоява до тотал от 6000mah ... В този случай безопасното съпротивление на намотките е 0.11ома ... формулата тук е 4.2:0.12=35А (за да сме от безопасната страна на границата аз съветвам 0.12 съпротивление което ще дърпа 35Ампера но е напълно достатъчно)

... надявам се, че съм успял да помогна

Сега отговора на въпроса със разреждането при механични модове след тази пояснения - батериите (18650) могат да бъдат разгледани безопасно до 3.4волта, ако волтажа падне под 3.4, то химията в батерията може да "умре" и да не може да бъде заредена повторно, ИЛИ АКО успеем да я заредим, то може да не държи заряд и да пада изключително бързо....ако използвате правилното съпротивление съответсващо на батериите и конфигурацията ви, то когато заряда на батериите падне под 3.5, се усеща осезаема разлика в мощността с която намотките ви нагряват и изпаряват....
Съвет от мен, относно кои батерии са добри за механични модове без да се налага да плащате с бъбрек за тях:
2500mah Samsung 25r, Sony VTC5 и/или VTC5-A
3000mah Samsung 30Q или LG HG2

Използвайте само реномирани производители, и по възможност избягвайте батерии от сорта на Trust Fire, Efest, Imran, Erfan и т.н ... тези фирми изкупуват по-евтино батерии, които по някаква причина не са на нивото на големите производители, и са бракувани, след което ги пре-етикират и ги пускат на пазара...в света има само няколко производители на батерии с висок рейтинг на разреждане, Samsung, Sony, LG, Panasonic, всичко останало е пре-етикиран брак от тяхната продукция....

... искрено се надявам, че съм успял да помогна, ако има нещо неясно, моля да ме извините, попитайте, и ще опитам да го обясня с други думи....

Vape on - vape safe!
Vape on! Vape safe!

Неактивен nikidimow

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 895
  • Чукча не читател,чукча писател:)
  • Местонахождение: БУРГАС
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #6 -: 10 юли 2017 - 19:31 »
Пич,постни го в английски форум това бре ,тука не сме индианци ,индийци ,пакистанци и талибани  :beer
 А ако нещо не ти е ясно ,питай смело  :whiskey

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #7 -: 10 юли 2017 - 19:41 »


Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен asenabv

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 40
  • Местонахождение: sf
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #8 -: 10 юли 2017 - 21:12 »
Кво се лигавите бре, човека иска да помогне а вие...ееее.
Те аз примерно не знам кво е механика и не искам да знам...кви електронни има за без пари...ква ти механика....кой кво да ме убеждава...я си боцни ти едно ДНА и да ти е мирна главата и да се напия ще оцелея... щот след 5 ракии наш къв закон на Ом помня...

Неактивен nicknamed

  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2298
  • Местонахождение: София
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #9 -: 10 юли 2017 - 21:48 »
Да добавя скромно - Сони VTC6 - рейтинга не ми се смята колко C е, но може да се опъват до 30А и са 3000 мАч. Може да се разреди до 2 волта безопасно. Иначе това, която колегата, живеещ в Англия е писал следва да се възприема като добра практика и съм напълно съгласен за обща употреба  :cheers

Няма връзка между колко мАч е една батерия и колко ампера могат да се "изцедят" от нея. Въпросът е каква е химията, която е вътре  :smoke

Относно законът на бай Ом - цък again.
Нека парата бъде с вас ;)

За да се вижда от къде сте -> Личен профил -> Публична информация -> най-долу "Местонахождение"

Свободата свършва там, където започва свободата на другия.

Неактивен moby

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
  • Вейпо нема умре!
    • knitwicks.com
  • Местонахождение: Красно село
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #10 -: 10 юли 2017 - 21:51 »
Добре дошъл сред нас и поздравления за написаното!
Електронното заместване на тутуна е просто и приятно нещо, стига да се спазват елементарни условности за безопастност и е добре периодично да се припомнят.


Sent from my iPhone using Tapatalk
По-арно си е да е просто, голо и с дупка от долу!


Неактивен nikidimow

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 895
  • Чукча не читател,чукча писател:)
  • Местонахождение: БУРГАС
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #11 -: 10 юли 2017 - 22:09 »
Явно писателите са много повече от читателите  :(

Неактивен moby

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
  • Вейпо нема умре!
    • knitwicks.com
  • Местонахождение: Красно село
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #12 -: 10 юли 2017 - 22:13 »
Хахаха, за туй другарю Димов са форумите - да се пише, за четене са вестниците, списанията и книгите ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
По-арно си е да е просто, голо и с дупка от долу!


Неактивен Vasil Petrov

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 182
    • steam engine
  • Местонахождение: София
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #13 -: 10 юли 2017 - 23:52 »
На около 1 сантиметър от тази тема има една озаглавена: Механични модове и свързаните рискове
Горещо ти препоръчвам да и хвърлиш едно око, както и на целият раздел за механики във форума.
Относно батериите:


Относно въпроса на колегата.
Първо аз така и не разбрах какво е съпротивлението на намотките с които изпаряваш?
Прави ми впечатление че масата на намотките също играе сериозна роля във разбирането кога волтажа в батерията намалява.
Пример - със дебели клаптън канталени жици с четири сърцевини - 0.22 ома, 2х26га нихром80 - пак 0.22. С първият сетъп ми се е случвало да разреждам батерия до 2.97 волта. Просто времето за загряване и изстиване на жицата е по голямо. С нихрома няма такива драми. Определено се усеща заредена батерия на 4.2 волта и такава на 3.5. А да, и с нихрома парата е повече понеже контактната повърхност на намотката е по голяма(9 витки е двойният нихром срещу 5 витки за дизайнерският клаптън)


п.с. за батерии бих ти препоръчал всичко което отдава 25 или повече ампера, и 2000 или повече милиампер часа.

« Последна редакция: 10 юли 2017 - 23:57 от Vasil Petrov »
Triade DNA 250; Triade DNA 200; Aromamizer PLUS; Medusa; iJoy Combo; Griffin 25+; Ammit; Kayfun v5; Griffin 25; Paradigm Magma
Hatin' spammers since the beginning of time!

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: Въпрос за батериите
« Отговор #14 -: 11 юли 2017 - 09:27 »
.... и за това дизайнерски-гъзарски клептъни нямат много смисъл пред простата косичка от къф'то и там материал да е. Колкото повече (площ) толкова повече :P
В този ход на мисли дизайнерската косичка на бай Ицо Етрополски дава изключителен вкус и пароотдаване - т.нар. хамърд бюти смашинг койл ;)
Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!