* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: Eleaf istick pico  (Прочетена 65292 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Mountebank

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 158
  • Местонахождение: Майнатаун
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #525 -: 25 декември 2016 - 13:40 »
Само при мен ли W се сменят на кръгъл? Не мога да заложа 17.5... Или 17 или 18W ми дава. Има и малко по-нова версия https://dl.dropboxusercontent.com/u/43399149/VTC/arcticfox/af_161224.bin

Неактивен demiro

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 46
  • Местонахождение: селата
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #526 -: 25 декември 2016 - 13:47 »
Весела Коледа, колеги!
Не, няма начин, при махане на батерията ще се променят датата и часът. Така е при VTC Mini, който няма отделен кристал, не като да речем при VTwo Mini.
Mountebank, влез в настройките и смени 1 Watt на OFF.
Има по-нова версия и промяната е, че вече показва процент на батерията.
"Добавлен вариант инфолинии "Battery %" для маленьких экранов;"
ArcticFox (build 161224)

Неактивен Bulgaria

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 403
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #527 -: 26 декември 2016 - 23:56 »
Вградения режим на Пикото за стомана предполагам е 0120, както и зададените стойности по подразбиране за М1,2,3 отново са 0120. Ползвам UD SS316L стомана от Фаста и забелязвам, че TCR трябва да е около ~0100 или над за да бачка добре. Това повдига въпроса дали изобщо е SS316L или по-скоро отива към SS304 (TCR за SS304 го дават 0105)..

Неактивен Mountebank

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 158
  • Местонахождение: Майнатаун
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #528 -: 27 декември 2016 - 00:23 »
При изключен мод натискаш и задържаш пусковия бутон и + едновременно за около 5-10сек. Влизаш в режим на настройки на М. Аз карам 316l на 92. За SS 316L дават от 88 до 94.

Неактивен Bulgaria

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 403
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #529 -: 27 декември 2016 - 01:10 »
При изключен мод натискаш и задържаш пусковия бутон и + едновременно за около 5-10сек. Влизаш в режим на настройки на М. Аз карам 316l на 92. За SS 316L дават от 88 до 94.

Наясно съм с настройката, но просто констатирах, че за да работи добре ТК (при мен) е нужно да задам коефицента към ~0100. При зададен TCR ~0092 не работи добре. Както споменах ползвам UD SS316L от Фаста. От къде си закупил твоята стомана?

Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #530 -: 27 декември 2016 - 08:00 »
Май нито Пикото измерва много правилно съпротивлението, нито стоманата съответства точно на спецификацията за 316L.

И не остава нищо друго, освен по метода проба-грешка да се търси за всяка стомана, в случая 316L, съответният "дзен", започвайки от ниско значение на TCR, примерно от 085 и постепенно вдигайки го до задоволителни резултати. Температурата също. И заключване на съпротивлението при стайна температура (20 градуса).
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен Mountebank

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 158
  • Местонахождение: Майнатаун
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #531 -: 27 декември 2016 - 09:42 »
Ползвам стомана от Гигата. SS 0.30 на 2.5мм, 0.7Ом, TCR 92, 200°С, 15W - това е при мен

Неактивен gnedialkoff

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 173
  • Местонахождение: Ловеч
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #532 -: 27 декември 2016 - 10:05 »
Аз съм UD ss316 0.32 от фаста на 3мм 0,87ohm и 210*C

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #533 -: 27 декември 2016 - 10:12 »
И при мен нещата не се получават. Еднакви изпарители, модове, жИцИ, течност...Но, различни усещания! От снощи превключих отново на ватове и гъстата тлъста пара се появи. Станах на маймуна да се  гледам с дисплея на огледалото. Има нещо което пропускам, но вече достатъчно много ми писна и втори път ще отложа ползването на ТК!
Аз съм със СС 0.35мм английския, 7витки, 12.5 -13.0вата, около 0.6ом, 180-200°С.
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен SashoGG

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1604
  • Местонахождение: Велико Търново
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #534 -: 27 декември 2016 - 11:03 »
Аз ползвам ТК със UD 316L,дебелината е 0,4мм и 0,5мм.Навивам на 2,5мм,6 витки,излиза съответно около 0,4 и 0,3 ома.Настройките ми са 20вата и 185-190 градуса C.Мисля,че най-важното е в началото мода да измери добре съпротивлението(омовете) на намотката,след което да я заключа.В началото,ако не си обгарял на сухо,както при кантала,има лека промяна,след известно време работа и се налага да се отключи,развие изпарителя,натиска се пусковия бутон да отчете че няма изпарител и отново да се завие,тогава отчита новото съпротивление,след което се заключва отново.Това за мен е оптималната настройка,работи добре и ми харесва.

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #535 -: 27 декември 2016 - 11:07 »
Сточер, вдигни мощността, 20-25 вата е оптимално според мен (например.прехийт.на.25). ТК се грижи по нататък да сваля.мощността, за да поддържа 200-220°.

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #536 -: 27 декември 2016 - 11:08 »
И при мен нещата не се получават. Еднакви изпарители, модове, жИцИ, течност...Но, различни усещания! От снощи превключих отново на ватове и гъстата тлъста пара се появи. Станах на маймуна да се  гледам с дисплея на огледалото. Има нещо което пропускам, но вече достатъчно много ми писна и втори път ще отложа ползването на ТК!
Аз съм със СС 0.35мм английския, 7витки, 12.5 -13.0вата, около 0.6ом, 180-200°С.

Има нещо гнило в Дания, може огледалото да е криво!    :beer

Що не туриш новия фърмуер (линковете на demiro от предната страница) и после с 1-метров кабел спокойно да пафкаш и настройваш всички параметри, както на Ескрайба на DNA.

Единственият риск е, че ако кабелът е къс, вместо огледалото екранът ще стане глицеринов, ама така или иначе след настройките няма значение какво ще се бърши - огледалото или екрана.

На 0,6 Ома бих турил 15-18 Вата в ТК, с подгряване 25 Вата за 1 секунда, а TCR и температурата - на око, докато не се появи гъста и блажна пара. Като TCR и температурата са в обратнопропорционална зависимост - по-висок TCR - по-ниска температура.
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #537 -: 27 декември 2016 - 11:11 »
При мен с Пико и Кайфун мини 3 SS 0.38 Ф2.5 0.54 подгряването е 25w@1sek и 20w/200°

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен Bulgaria

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 403
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #538 -: 27 декември 2016 - 11:12 »
И при мен нещата не се получават. Еднакви изпарители, модове, жИцИ, течност...Но, различни усещания! От снощи превключих отново на ватове и гъстата тлъста пара се появи. Станах на маймуна да се  гледам с дисплея на огледалото. Има нещо което пропускам, но вече достатъчно много ми писна и втори път ще отложа ползването на ТК!
Аз съм със СС 0.35мм английския, 7витки, 12.5 -13.0вата, около 0.6ом, 180-200°С.

Да, идентично е и при мен с парата. При вариват парата е гъста и много, но в ТК трябва да вдигна доста TCR-то за да имам идентични усещания и да работи добре. Аз съм с UD SS316L 0.32 mm, 7-8 витки на 2.5 мм около 0.72 ома. Изпарявам на 21-22 вата и 220 градуса.

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: Eleaf istick pico
« Отговор #539 -: 27 декември 2016 - 12:59 »
Моята идея е да продължа да си ползвам същите ватове, като досега 12-13вата, не желая да ми включва темп. контрола по време на нормална работа. Или да се включи, когато превишим температурата или свърши течността. Това го постигам, но парата е различна, по бедна, постна... Ще го мислим, но то голямо човъркане става!
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces