* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: Проблем с Кайфун Лайт  (Прочетена 15336 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен kilara

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 388
  • Местонахождение: Казанлък
Проблем с Кайфун Лайт
« -: 30 октомври 2013 - 12:59 »
Здравейте колеги от скоро съм с Лайта и имам малък проблем ,като оставя изпарителя за час два и след това ,като започна да изпарявам първата ми дръпка е една сополива на отвора за въздух се събира малко течност но не излиза на вън.Някой имал ли е такъв проблем или някакви съвети да ми предложите.Благодаря.

Неактивен xlad

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 622
  • Свинщина, бело и цици!
  • Местонахождение: Варна
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #1 -: 30 октомври 2013 - 14:34 »
Изтича течност в отвора за въздух. Пробвай да сложиш повечко фитил като пренавиваш или пробвай с микрокойл и памук.
Друга причина може да е танка да не е добре херметизиран, т.е да има от къде в резервоара да влиза въздух - това може да се дължи на някой О-ринг или пукнатина в прозрачния малък танк. Моя малкия поликарбонатен танк се беше цепнал на резбата точно и видимо (отвън) нямаше счупено.. но сълзеше отвън и това променяше цялата картинка.. смених танка и нещата заспаха. Успех
Не е важно да си ЯК, важното е да си пустинЯК!

Неактивен kilara

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 388
  • Местонахождение: Казанлък
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #2 -: 30 октомври 2013 - 15:01 »
Владо може и да си прав за фитила ,защото намотката ми е с къс фитил ,горе долу стига до каналчетата  но се вижда ясно че е къс фитила и в краищата става на тънък сноп.Утре ще пробвам с нова намотка,но същевременно ще проверя стъкления танк как е .

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #3 -: 30 октомври 2013 - 15:04 »
Сложи си по дълги фитилчета и задължително херметезацията.Успех

Неактивен kilara

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 388
  • Местонахождение: Казанлък
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #4 -: 31 октомври 2013 - 18:21 »
Готово,направих си нова намотка с 1мм еко фитил на 3 ката ,и дължината на фитила(панделките) стана нормална,и се получи.Проблема е бил в с тарата намотка защото беше последен фитил (остатък) и нямах възможност да определям дължината на фитила.Но пак си помислех че ще тръгне , сега си върви перфектно.Удара обаче много се различава от Руснака.
Мерси на отзовалите се колеги.

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #5 -: 31 октомври 2013 - 18:31 »
Колега Килъра 37 може ли да обясниш по-какво се различава удара между картовете?

Неактивен 300MeSledv@

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1582
  • Целият в пара, жаден стои
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #6 -: 31 октомври 2013 - 18:36 »
За удара, парата и аромата има огромно значение отстоянието от въздуховода

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk


Неактивен kilara

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 388
  • Местонахождение: Казанлък
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #7 -: 31 октомври 2013 - 18:43 »
За удара, парата и аромата има огромно значение отстоянието от въздуховода

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk


Ами мога да кажа че има разлика между Кайфун и Руснак макар че са 1:1 ,Удара се усети постоянно си карам с един и същ сетъп 2мм еко фитил на 2 ката с 0,28 нихром 5 витки, и намерих разлика в удара.Само дето при кайфуна иска малко по- дълъг фитил.

Неактивен kilara

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 388
  • Местонахождение: Казанлък
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #8 -: 31 октомври 2013 - 18:53 »
Опс объркал съм цитата ,нов съм още тук,сори

Неактивен БаткоМи

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1487
    • По Ярост
  • Местонахождение: Страсбург Фр
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #9 -: 31 октомври 2013 - 19:14 »

Ами мога да кажа че има разлика между Кайфун и Руснак макар че са 1:1 ,Удара се усети постоянно си карам с един и същ сетъп 2мм еко фитил на 2 ката с 0,28 нихром 5 витки, и намерих разлика в удара.Само дето при кайфуна иска малко по- дълъг фитил.
Ми като си тук, а опитай пак да обясниш, че така си писал, все едно те е хванала чорбата като 10 мастики. :96:
... Удара се усети постоянно си карам с един и същ сетъп 2мм еко фитил на ... кое е края на 1вото изречение и началото на другото ? И най-вече, каква според теб, е разликата В УДАРА, а не в намотките на 2та изпарителя? :91: 

Неактивен Венци

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 538
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #10 -: 31 октомври 2013 - 20:03 »
Цитат
И най-вече, каква според теб, е разликата В УДАРА, а не в намотките на 2–та изпарителя?
Според мен  :D ,ако е ползвал "Руснака" с един вид намотка а сега ползва Лайта с друга по–добра конфигурация ... От значение е и какво е под изпарителя ! Пак според мен,има значение на каква височина ще е намотката от канала за поемане на въздух !

ПП: Айде стига толкова,че заприличах на някого  :41:

 :beer

Неактивен БаткоМи

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1487
    • По Ярост
  • Местонахождение: Страсбург Фр
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #11 -: 31 октомври 2013 - 20:06 »
Че кво ми е бе  :41: е малко съм рошав, ама ... :002

Неактивен West Ham United

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3259
  • MEINE EHRE HEISST TREUE
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #12 -: 31 октомври 2013 - 20:09 »
Че кво ми е бе  :41: е малко съм рошав, ама ... :002
друг май визира бре  :85:
Nationaler Widerstand -  Frei, sozial & national

Свободен форум :) ................ Така добре ли е  :)

Неактивен kilara

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 388
  • Местонахождение: Казанлък
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #13 -: 31 октомври 2013 - 20:12 »
Ми като си тук, а опитай пак да обясниш, че така си писал, все едно те е хванала чорбата като 10 мастики. :96:
... Удара се усети постоянно си карам с един и същ сетъп 2мм еко фитил на ... кое е края на 1вото изречение и началото на другото ? И най-вече, каква според теб, е разликата В УДАРА, а не в намотките на 2та изпарителя? :91:


Искам да кажа че каквато намотка правех на Руснака такава направих и на Кайфуна,само че при Кайфуна първата дръпка подсмърчаше(по на горе бях описал проблема).Батериите са ми същите.
А удара е по-силен при Кайфуна,това е мое мнение.Възможно с Руснака да не съм оцелвал намотките,че да не му усетя силата на удара.

Неактивен Венци

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 538
Re: Проблем с Кайфун Лайт
« Отговор #14 -: 31 октомври 2013 - 20:14 »
Че кво ми е бе  :41: е малко съм рошав, ама ... :002
Бате Митко,не става въпрос за теб ! Визирам колега от друг форум !  :85: А пича преди караше с ВариВат а сега с Механика,от там ми се чини проблема да е и начина на намотките. Тези с дебелия проводник мушат нещо бързо изпаряващо/памук,бамбук ,тези кат мен с тънкия не им дреме !  ;)

 :beer
« Последна редакция: 31 октомври 2013 - 20:17 от PepiSuni »