* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: Kayfun 5  (Прочетена 47498 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен J_Bauer

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1092
  • Местонахождение: Монтана
Re: Кайфун в5
« Отговор #480 -: 27 юли 2016 - 22:03 »
Е нали това беше идеята - да се пробва  :)
Колко повдигна комина? Аз мисля моя да го направя пособен на KS. След като АЗ с него нямам никакви проблеми значи това е решението  :85:

Аз под "комин" разбирам продължението на камбаната към дриптипа  ;) Ако става дума за отвора за въздух под намотката, там нямам повдигане, защото изпилих вложката от попнит в горната част така, че да НЕ стърчи над основите на болтовете. Дано съм разбрал правилно въпроса...
« Последна редакция: 27 юли 2016 - 22:34 от J_Bauer »

Неактивен Petk0FF

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 417
  • Местонахождение: София
Re: Кайфун в5
« Отговор #481 -: 28 юли 2016 - 01:35 »
Аз под "комин" разбирам продължението на камбаната към дриптипа  ;) Ако става дума за отвора за въздух под намотката, там нямам повдигане, защото изпилих вложката от попнит в горната част така, че да НЕ стърчи над основите на болтовете. Дано съм разбрал правилно въпроса...

Аз ти го написах - комина на въздуховода. Другия път ще го кръстя ауспуха  :P И да, точно за него става дума. Мисля, че трябва да е малко по-висок, защото сополивенето идва от него. Тези втулки дето ги пуснаха уж за по-стегнати дръпки не ще да са само за това а тихомълком да си оправят другия проблем. Аз моя Кайфун 5 го дадох на жената и тя му се кефи много, но му махна дрипката и сложи дрипката от Кайфун 4 и си стана като стария по стегнатост.

Неактивен J_Bauer

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1092
  • Местонахождение: Монтана
Re: Кайфун в5
« Отговор #482 -: 28 юли 2016 - 08:43 »
Уточнението беше за всеки случай  ;)
Да, дръпката стана малко по-стегната и от снощи не е подсмръчал. Май ще излезеш прав в подозренията си.
Поздрави!

Неактивен samuraj

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 324
  • Местонахождение: София
Re: Кайфун в5
« Отговор #483 -: 29 юли 2016 - 09:07 »
Снощи пристигна и моят.
Това ми е първата 5-ца.
Набързо миене, бърз сетъп и ...... перфектен.
Поздрави!

Неактивен iuly_vn

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 130
  • Местонахождение: Варна
Re: Кайфун в5
« Отговор #484 -: 30 юли 2016 - 02:32 »
Хибаво би било, да има форма за анкета. Щото бих попитал - При вас така ли е с петицата:

Със старата четворка /напомням/ имах проблем с теч само след третия ден /около 20мл/ след смяната на памук. Търсих всякакви варианти със сетъпа и О-ринги, но уви. Нямаше решение, докато един ден случайно смених течността на Деканг с база и овкусител. И теча спря напълно.
 Сега с петицата май нещата се повтарят. Ето какво се случва в рамките на две седмици от както го имам:
1, Стар сетъп на 2,5мм намотка, 7 витки кантал 0,3мм, плътни навивки с 1,6 ома - Няма къркорене, добър вкус, но след 10мл течност започна да сълзи и когато си иска обилно протича. После теча си спира, пак започва да сълзи и така се повтаря.
2, Смених всички китайски О-ринги с качествени немски такива. Ефекта бе няколко дни - 4-5-6 и пак същото. Най горният пръстен №21 е по-стегнат по съвет на колега тук в постовете по-назад.
3, Направих нова намотка, този път от кантал 0,32мм /такъв имах в запасите/ на 2,5мм девет навивки които по късно намалих на 8 и се получиха 1,4 до 1,33 ома при осемте навивки. На следващия ден след около 10мл течност накрая просълзи пак. Оставих я под заряд под USB, щото имам една хубава нова LG батерия в момента и като се стопли мода и изпарителя и протече обилно.
4. Днес смених наново памука, който бе само на два дена и приближих намотката по-близо до отвора за въздух. Щото забелязах, че памука след теч е обилно намокрен и в горната си част поради високо разположената намотка е хоризонтален и от там предположих, че попада течност в отвора и през въздушния път протича навън. Също така вече не отварям на 1,3/4 оборота, ами на около 1 и съвсем малко. Засега е рано да коментирам днешните опити.

Изводите до които стигнах :
 След смяна на О-рингите с качествени, изпарителя е херметичен от всякъде и това изключва пропуски от тях. Това говори и факта, че протича чак след 10 -15 мл изпарена течност, или когато памука в намотката получи известно обгаряне /почернява в тая си част/ поради което там става и по-хлабав в самата намотка! В следствие на последното, течността от обилно намокрения памук попада в отвора за въздух / въздушните канали се пълнят/ и просълзява от отворите за въздух най долу, а по-късно и протича. Това е по-често ако изпарителя е топъл! Което навежда на мисълта, че или отворите се разширяват или заради по рядката от затопляне течност и в комбинация от както писах в изтънелият си в частта под намотката памук се получава и теча през въздушния отвор.
Друго не ми идва на ум, щото няма логика да си работи ден два абсолютно сух и на втория или третия ден да протече. Ако причина бяха О-рингите, то би следвало да тече и веднага след смяна на памука? Нали така? Иначе памука в намотката не е малко, нито прекалено стегнат, грижливо е наместен в леглата си, колкото да опира в отворите за течност, даже и повече понякога и точно разпределен в каналите а не сбит в една точка по средата им. Тоест за да не може течност да премине покрай него и да попадне в отвора горе след накланяне, а да минава само през памука. Та вече няма други идеи и се изчерпах. И много се изнервям като видя течност между силиконовия калъф и мода. А модчето си е ново JOYETECH EVIC VTC MINI и чаках 2 месеца на преордер за златист цвят.

П.П. Сега ми хрумна и идеята да активирам TK, щото до сега изпарявах без него на 17W и което си мисля, да е причина за обгарянето на памука под намотката, който изтънява както писах и така да се стига до теча. Обаче пък нямам никога сухи дръпки, а памука забелязвам е винаги прекалено обмокрен. Пак подчертавам - О-рингите са плътни и съм ги тествал един по един поставяйки ги в каналите им за плътност в отворите.

« Последна редакция: 30 юли 2016 - 02:48 от iuly_vn »
Sent from my HTC One using hot girls in bikini.

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: Кайфун в5
« Отговор #485 -: 30 юли 2016 - 09:03 »
Юли Вн, може би ползваш по-затворен въздух и с твоя начин на дърпане и мощност вкарваш повече течност, от колкото успяваш да изпариш. Течността при загряване става по-рядка с по-нисък вискозитет. Изпарителят след 7-8 дръпки не трябва да е топъл, поне това е мой идеал. Нямам изпарителя, но съвета ми е оставяш го за проби вкъщи, докато не установиш причината. Има изпарители, при които ние трябва да си променим начина на ползване!
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: Кайфун в5
« Отговор #486 -: 30 юли 2016 - 10:14 »
Така или иначе - лятото си требе повечко глицерин, поне 60/40 в полза на глицерина.
И термоконтролът на по-ниска температура помага - е, по-влажен ще е "пушека" и по-едродисперсен, ама това вече е въпрос на лични предпочитания. имхо.
 :beer
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен Gos66

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 165
  • Местонахождение: София
Re: Кайфун в5
« Отговор #487 -: 30 юли 2016 - 10:18 »
Юли_Вн - Моят К5 клон е от Тобеко никога не е текъл или сълзил, но е с втулка 1,6мм на соплото(обдухването).  ;)  Намотката ми е на ф2,5 и е около 1мм над обдува.
Не съм го употрбявал стоков, след първите 30-40 дръпки за проба.  :85:
Пробвай с друг вид памук или корекции на билда, може би най-вероятната причината за теча е там. Пожелавам ти успех, защото клончето си заслужава.

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: Кайфун в5
« Отговор #488 -: 30 юли 2016 - 10:49 »
Малко повечко памук в намотката и вдигни мощността на 20-23 вата. При мен никога не е имало и капка. Веднъж е просълзил, но го бях отвил 2 оборота за експерименти.

Sent from my GRACE using Tapatalk

Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
Re: Кайфун в5
« Отговор #489 -: 30 юли 2016 - 11:01 »
Колега iuly_vn, трябва да се заиграеш с памука, натъпчи намотката с памук виж как е ако пак има проблем опитай с по рехав, смени и памука за пробата, между другото той какъв е? Определено не трябва да загрява К5 това втечнява в тия жеги още повече течността. Опитай с по-малки съпротивления 1ом или под ом, събери витките максимално близо или ги раздалечи при неуспешен опит. Забележи наистина ли ти почернява, загаря памука бързо, ако е така той губи свойствата си да задържа течност, получава се разстояние между него и реотана и ти започваш да задържаш пауър бутона все повече и повече за да доставиш течност. От там загряваш целия атомайзер втечнява се базата ти и отделно от тази топлина започваш и да препълваш площадката и освен да избие навън друго не му остава. С каква течност си ВГ към ПГ? Иска си заигравка до като го подкараш всеки си има начин на изпаряване. Проба грешка това е начина. Колегите ще дават напътствия и ти търсиш твоя начин това е.

Неактивен iuly_vn

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 130
  • Местонахождение: Варна
Re: Кайфун в5
« Отговор #490 -: 31 юли 2016 - 03:23 »
@stocher ;  @ko54 
Ами въздуха е на 3 точки, течността е 50% пропиленгликол; 39,4% глицерол; 10% вода и никотин 0,6%. Изпарителя не загрява, освен ако не зареждам през USB мода и тогава се пренася топлината. Но понякога е леко топъл ако дърпам жадно и често. :)

@Gos66 Намотката ми сега също е на около 1мм, или да е мааалко по приближена към отвора. Нямам още втулка. Памука е японски от Гигата.  Днес, след вчерашната смяна на памука още не е протекъл, но много малко сълзи. Което не е болка за умиране. Да не издребнявам де. :) Ще видим утре как ще е. Също е Тобеко.

@Topper Памука е оптимално и не е никак малко сега. Но и днес още не се е олигавил след вчерашната смяна на памука. Много добър вкус в момента и приятни дръпки. Много леко и не често сълзи. Пробвах малко на 22 вата от 17, но се върнах щото ми е много. На 22 вата получавам тикове вече :D Но и аз не я свалям от устата си.

@ БГ/Вейпър С рехав памук пробвах в началото - тече. Сега с по-плътен за ден не е. Утре ще видим и дано се задържи. Памука - японски Кох - Кен - до от Гигата. К5 не загрява, ами само ако зареждам мода с USB и  му се предава температурата. Така веднъж си бе протекъл яко. Бутона, гледам го държа около 2,5 секунди като изпарявам. Памука леко почернява за ден ползване. За течността също писах по-горе. Тази ми е новата. За сега се държи и не е протекъл, откакто от снощи сложих малко повече памук и се държи геройски. Обаче аз дърпам като гладно теле мляко от майка си. Нямам спирка. Пък ако си налея и една кайсиева ракия и му вземам акъла. Направо му свивам танка. :)
« Последна редакция: 31 юли 2016 - 03:31 от iuly_vn »
Sent from my HTC One using hot girls in bikini.

Неактивен hristolazarov

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Местонахождение: Етрополе
Re: Кайфун в5
« Отговор #491 -: 31 юли 2016 - 07:10 »
Върни си се на 20+W  и намали мг на никотина. Ще свикнеш за 1-2 дни. Хем решаваш проблема с неизпарената течност която ти се събира в камерата(и знаеш каде отива после), хем си решаваш проблема с биберонените дръпки(смучеш си яко без да те боли фара дали предозираш). Аз така направих. Това е мой опит, с който не ангажирам никой.



Неактивен Gos66

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 165
  • Местонахождение: София
Re: Кайфун в5
« Отговор #492 -: 31 юли 2016 - 10:04 »
Колега iuly_vn, пробвай още една намотка с 0,32 (писал си че имаш) 6 навивки на 0,25, но спейскоил. Идеята е да се получи по-широка намотката от ширината на въздуховода, и я повдигни още малко - примерно 1,5-2 мм. Сигурно ще загуби малко вкус, но не би трябвало да има течове през въздуха. Най-важното е да пробваш различни начини и да не се отказваш - ще стане.  :beer

Неактивен iuly_vn

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 130
  • Местонахождение: Варна
Re: Кайфун в5
« Отговор #493 -: 31 юли 2016 - 16:59 »
Ами то днес какво му стана... Вече втори ден без никакви течове. Ако вчера просълзи един два пъти и то незначително, то днес пък е абсолютно сух. Обмислям варианта да намаля никотина от 6 на 3мл. То вече имам оферти от дискотеките да ме наемат вместо машина за пара.   :vape  :beer
Sent from my HTC One using hot girls in bikini.

Неактивен riboulovec

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 30
  • Местонахождение: София
Re: Кайфун в5
« Отговор #494 -: 01 август 2016 - 01:00 »
За 1,4 до 1,33 Ома ,повече от 11-14 Вата са прекалени според мен.Освен ако цялата тема не е ........