* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: Как да направим меш и намотка за генезис изпарител  (Прочетена 4035 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
За да започнем с изработката на намотката с меш  за генезис изпарител                                                                                                          трябва предварително да подготвим меша което се състои в това:
  1.Измерване на необходимата дължина меш :
       Да измерим с линийка, на око, с парче тел, игла, кламер или каквото ни е под ръка височината  която ще ни е необходима за изработката на меша. Необходимата височина трябва да се вземе в предвид от дъното на генезис изпарителя до нивото на което са гайките за захващане на намотките. Или по точно най-високата част на последната гайка за захващане на кантала(както е показано на снимката). За по-сигурно препоръчвам да изрежете меша малко повече от 0,5 до 1 сантиметра по-висок. Винаги може да срежете излишното от него. Единият край на меша се подрязва под ъгъл това се налага за да навлиза по-лесно в него течността за изпаряване. Или по-точно този край които е потопен в резервоара с  изпарителната течност.
 Снимка на подрязан меш под ъгъл.
 
 2. Широчината на меша :
       Зависи от това какъв размер е дупката в която влиза. Така трябва да се изчисли че  като влезне в дупката на изпарителната площадка да е свободен да се движи за да взема въздух от там. Като под свободно имам предвид че съвсем леко да мърда не да е супер свободно около него защото течността ще изтича покрай меша когато генезиса е наклонен или в хоризонтално положение.
  3. Обработване на меша :
       То се състои в това да се нагрее меша до пълно зачервяване така наречената оксидация. За целта се използва бренер, бренер запалка, аз лично си ги правя на газовият котлон. Има хора които го правят и с обикновена запалка. И след това потапяте меша в чаша с вода. Тази операция трябва да е повторите няколко пъти. Оксидацията трябва да бъде направена много добре от нея зависи дали ще се получават червени точки(хот-спотове). Както и за по-лесната обработка на меша под формата на ролка. Другото което трябва да се направи е по всяка една страна на изрязаното парче меш да се внимава че при самото му изрязване се размотава меша и започват да стърчат разнищените нишки които при нагряване понякога се стопяват но не е задължително и точно те започват след като направим меша на ролка да опират в намотката и окъсяват. За да избегнем тази неприятност докосваме с върха на пръстите си всичките страни и ъгли на меша за да проверим дали някъде ще задиря по пръстите ни. Ако се получава задиряне нагряваме с бренера няколко пъти и ако продължава с ножица(по възможност по-остра за да се избегне сдъвкване на меша)изрязваме съвсем минимално местата които задирят и отново нагряваме меша неколкократно.
  4. Изработката на меша и превръщането му в ролка:
       Има варианти когато меша се прави по-дебел това значи че широчината на парчето меш е повече и навитата ролка става с по-дебели стени този метод се използва когато изпаряваме течности с преобладаващо количество на ПГ(PG) или по-течни. Колкото е по-дебела стената на меш-ролката толкова повече енергия и време и трябва да се загрее. При някои генезиси няма допълнителен отвор за зареждане на течността за изпаряване и трябва да вземете това в предвид защото ще зареждате с течност през дупката на ролката меш. Това понякога води до разместване на намотката и хот-спотове (червени точки)  и трябва след всяко зареждане да се прави настройка имаите го в предвид. При по-гъстите течности с преобладаващо ВГ(VG) ролката меш се прави с максимално най-малко меш за да успее да преминава течността през малките му отвори и загряването му да става по-бързо с по-малко енергия.
  5. Навиване на намотката за генезиса :
        Навиването на намотката трябва да започне от минусовия пин където намотката се захваща с болт за изпарителната площадка. Там правите така наречената кукичка която поставяте така че да е по-посока на навиването на болта (по-часовниковата стрелка) това ще ви помогне когато завивате болта, кантала няма да излиза(бяга,измества се от оста с резбата) от болта.
  Снимка на кукички погледнато отгоре :

На снимката е показано :
     Голямата черна окръжност е оста на резбата на плюсовият пин  около нея  съм показал т. нар. кукичка(оцветена с оранжево) която показва посоката и мястото къде и как трябва да  бъде поставена намотката. Зелената стрелка показва посоката в която се завива гайката на плюсовият пин. Малката черна окръжност е оста с резбата на минусовият пин. Около него е показана в оранжево кукичката която посочва точно мястото и посоката на намотката как да бъде поставена и в каква посока за да не излиза от оста на резбата по-време на затягане. Синята стрелка показва посоката на затягане на резбата на минусовият пин.
 След това вкарвате нещо в кухината на меша, започвате да навивате първата врътка кантал тя трябва да е максимално ниско до изпарителната площадка, но не трябва да опира в нея. Продължавате с намотките като се стремите да не ги стягате, навивате намотка след намотка без грам да престягате с минимално усилие и придържате предмета които е поставен в меша за опора. Края на намотката го захващате за плюсовият пин към оста с резбата по-същият начин под формата на кукичка и се стремите там кантала да е опънат но, не впит в меша продължавате да придържате елемента които е вътре в меша и затягате последната гайка на плюсовият пин. Остава само да наместите всяка витка на кантала да бъде на равно разстояние една от друга, за да загрява равномерно по-цялата дължина на кантала.
     Защо да не се престяга меша? Когато се престегне меша и се впие кантала в него той запушва малките дупчици и течността не може да преминава от там. Значи в случая ако са 5-6 навивки реотан се блокират към 20-40 % от отворите и няма начин да не ви дава вкус на изгоряло. И се увеличава риска от хот-спот точки.
Снимка на сглобена намотка и как правилно да използваме иглата :

   На снимката със синьо е показано как е правилно да се наглася намотката когато се получават хот-спот точки. Намотката трябва да се раздалечава съвсем внимателно с възможно най-малък ъгъл между иглата и меша с намотката. Иглата трябва да се използва като клин. Не да се забива цялата а само възможно най-малката част от върха и.
Със зелено съм показал как не трябва да се борави с иглата колкото е по-голям ъгъла между иглата и меша с намотката толкова по-вероятно е да се нарани меша и там да се получат хот-спотове.
Препоръчвам ви да използвате игла инжекционна заради формата на върха и като клин и за това че е лазерно заточена и по-този начин може да се измести кантала на съвсем минимално разстояние почти нивидимо от меша.
  Защо точно игла? Защото е много остра и можете с клиновидният връх да преместите намотката максимално на най-малко разстояние от меша. Не трябва да забравяме че колкото е по-малко разстоянието от намотката до меша толкова по-бързо и качествено ще се загрява тя както и меша.
 Ако сте с електронен мод намалете напрежението до край. Започвате с къси активации на старт бутона на мода без да задържате (натискаш-пускаш много бързо).Отнася се и за механичните модове с ултра бързи къси активации защото при тях не може да се намаля напрежението, то е постоянно гледате за хот-спотове и ги премахвате.
Защо бързи активации? Защото ако сте с мод вариват/вариволт колкото повече задържате толкова по-вероятно е да стане късо съединение, затова препоръчвам максимално да се намаля напрежението  на електронните модове, ако сте с механика при нея няма намаляне на напрежението тя отдава колкото и е останало в батерията и ако в момента е заредена на макс 4,2 волта като нищо при задържане ще стопи и прекъсне кантала и дори може да пробие меша или както му казваме да направи заварка. За това се използват ултра, къси и бързи активации. Вашата цел  при тези активации е ако видите че кантала е почервенял на дадено място а след него е по-тъмен или тотално изгаснал, това трябва  да означава само едно почервеняването е хот-спот или просто казано кантала там е опрял в меша и трябва незабавно на това място да се вкара  иглата съвсем леко като се внимава да не се пробие, разрани или разкъса меша. Това е мястото където кантала грее най-силно и след него е тъмен или изгаснал тотално. Трябва му съвсем минимално почти невидимо да се измести кантала от мястото където е опрял в меша много нежно. Всеки опит да напъвате повечко с иглата ще разтяга кантала и някъде по-дължината му  ще се получават още хот-спот точки напред или назад по намотката. Активирате отново ако грее на това място повтаряте операцията отново нежно. След като се справите с този хот-спот продължавате със следващия. В повечето случаи първите хот- спотове се появяват по-близко до плюсовият пин и от там вървят на надолу към минусовият пин. Но това е строго индивидуално за всеки един случаи. След всеки оправен хот-спот намотката ще изисква повече енергия, ако стане така че оправите повечето намотка и по някаква причина стане хот-спот на место което вече сте поправили веднага трябва да намалите напрежението на мода до край(ако е Вариват/вариволт). И се връщате да оправите червената точка и така до като цялата намотка светне равномерно навсякъде без хот-спотове. Хубаво е като правите намотката да е празен резервоара на генезиса и след като оправите хот-спотовете да направите няколко продължителни активации за да се нагрее хубаво кантала и меша или както му казвам да си направи калъп. След това трябва да направите няколко активации след като сте накапали малко количество течност върху намотката и меша за доработка на калъпа.
  7. Наливане на течност :
    За генезисите без отвор за наливане на течност това става от самия отвор на меша. След като налеете течност проверете за хот-спот точки да не би при самото зареждане да се стигнало до разместване на намотката. Наливате течност в генезиса пробвате дали свети равномерно реотана и качва ли течност. Ако тук вече имате проблем и той не е от хот-спотове това се дължи на дебелината на ролката меш. Ако не е от меша е възможно да е от вискозитета на течността вероятно по- голямото съдържание на ВГ(VG). В случая може да направите меша по-нисък(къс) на половина или дори да стърчи само 2-3 мм в резервоара но ако продължават проблемите ще ви трябва меш с по-големи дупки. Другото което можете да направите е да добавите вода към разтвора от 5 до 10 % за да се втечни разтвора и промени вискозитета му. Използвайте дестилирана или преварена и филтрирана вода. Ако течноста е ПГ и когато оставите генезиса легнал и започне да изтича значи проблема е в меша трябва да го направите първоначално с подгъв  някои дори го правят с два подгъва и чак тогава да започнете да го навивате на ролка.
 Обяснявам какво е подгъв опитах се да направя снимка но не се вижда за това ще опитам да го обясня и покажа с графика :
С един подгъв представлява когато оксидирания меш  във вид на правоъгълник преди да го направим на ролка се прави един подгъв от тази страна която ползвате за височина на меша.  Подгъва трябва да е от 1-1,5мм зависи каква е дупката и чак тогава почвате да навивате като ролка останалият меш.
    Снимка с един подгъв погледнато отгоре след като е направен на ролка меша :

С два подгъва е когато предварително оксидираното правоъгълно парче меш се подгъне един път на 1-1,5мм и след това още един път със същият размер и тогава вече правите на ролка останалото парче меш.
Снимка  с два подгъва погледнато отгоре :

Има и три и четери подгъва според нуждите ви и мястото което има за меша.
Снимка с три подгъва погледнато отгоре :

Това спомага за да спре да изтича изпаряваната течност от меша но в някои случаи   започва по-малко да качва течност към намотката или дори да дава вкус на изгоряло за това внимавайте и си направете най-правилната конфигурация която да ви служи безпроблемно или дръжте изпарителя прав. Не забравяйте че не се получава всеки път от първия път. Всеки изпарител е добър но си иска настройки. Колкото повече опитвате толкова по-лесно ще ви става боравенето с него. 

П.П.Темата е за напреднали потребители. Прочетете темата внимателно ако нещо не ви е ясно попитайте тук във форума. Препоръчвам намотки с меш да се правят предимно с механични модове. Електронните вариволт/вариват модове не са за предпочитане при използването им с меш. Има вероятност да се стигне до безвъзвратно повреждане на вашето изпаряващо устройство.
Успех на всички.
« Последна редакция: 13 ноември 2015 - 10:31 от БГ/Вейпър »

Неактивен 300MeSledv@

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1582
  • Целият в пара, жаден стои
Нямам думи!
БРАВО!

Неактивен trankata

  • mgSemGD
  • Administrator
  • ******
  • Публикации: 2771
    • Girls from your town for night
  • Местонахождение: София
Респект за желанието :) . Както винаги подробен. БРАВО.

Sent from my XT320 using Tapatalk 2


Неактивен West Ham United

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3259
  • MEINE EHRE HEISST TREUE
 :clap Добре написано  :beer
Nationaler Widerstand -  Frei, sozial & national

Свободен форум :) ................ Така добре ли е  :)

Неактивен moby

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
  • Вейпо нема умре!
    • knitwicks.com
  • Местонахождение: Красно село
 :bravo_2:, прочетох го и мисля да пробвам, до сега винаги съм имал известни притеснения и това е основната причина, все още да не съм подкарвал меш.
По-арно си е да е просто, голо и с дупка от долу!


Неактивен Black Sabbath

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1288
  • no rest for the wicked
  • Местонахождение: Пловдив
Страхотен "бестселър",БГ/Вейпър!Адмирации и от мен. :clap


от кАдЯ на кАдЯ,бе?!

Неактивен tangra

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 201
Не ползвам меш , но начинът по който колегата е описал и представил нещата може да се вземе от всеки един от нас като еталон ако искаме наистина да бъдем разбрани от останалите .Благодаря колега !

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
Благодаря колеги радвам се че ви харесва темата. Ако наистина искате да сте съпричастни към каузата за разпространяване на вейпърството може всеки които има желание да се включи в нашата инциатива създадена от екипа на vaping.bg. Това е нещо като Вейпинг Уикипедия на Български език и в нея ще се опитаме да опишем и добавим снимки на всичко свързано с електронното изпаряване по един ред да напише всеки които каквото знае ще се събере голяма база данни. ;) Трябва ви само регистрация за да може да пишете които има въпроси относно ползването на уикито може да се обърне към екипа на Vaping.bg и мен. Ето и линк към WapingWiki

Неактивен deepblue

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1121
   Браво БГ/Вейпър, отново перфектна тема  :bravo_2: Полезна и разбираема за всички. След такова представяне аз също бих пробвал намотка с меш.

Неактивен boogeyman

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 711
:bravo_2: перфектна тема браво   :bravo_2:

Неактивен nicknamed

  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2298
  • Местонахождение: София
Супер колега  :beer...въпреки, че темата малко ме дразни. Сега ще ме караш да разваля перфектно действаща силикатна намотка, щото ме засърбя да се мятам пак на меша...че и си имам един меш, навит на цилиндърче, даже...много малко ми трябва да се хвана за пинсетите и нокторезачката  :41:

А това с подрязването под ъгъл...верно ли помага. Да, знам, че на много места го препоръчват, ама ти явно си човъркал доста, та да те питам - какви са товите наблюдения и ако ти предстои скоро пренавиване, ще го направиш ли без скосяване на меша в към основата и да кажеш дали реално подобрява качването на течност.
Нека парата бъде с вас ;)

За да се вижда от къде сте -> Личен профил -> Публична информация -> най-долу "Местонахождение"

Свободата свършва там, където започва свободата на другия.

Неактивен БГ/Вейпър

  • Задавайте въпроси мястото да получите помощ e Vaping.bg
  • Global Moderator
  • ******
  • Публикации: 2031
  • ПОМАГАМ СТИГА ДА МОГА
    • Vaping.bg-Wiki
  • Местонахождение: Пловдив
Супер колега  :beer...въпреки, че темата малко ме дразни. Сега ще ме караш да разваля перфектно действаща силикатна намотка, щото ме засърбя да се мятам пак на меша...че и си имам един меш, навит на цилиндърче, даже...много малко ми трябва да се хвана за пинсетите и нокторезачката  :41:

А това с подрязването под ъгъл...верно ли помага. Да, знам, че на много места го препоръчват, ама ти явно си човъркал доста, та да те питам - какви са товите наблюдения и ако ти предстои скоро пренавиване, ще го направиш ли без скосяване на меша в към основата и да кажеш дали реално подобрява качването на течност.
Колега Nicknamed от първият ми меш ги правя отдолу скосени така си беше направен меша на първата ми кобра и от тогава до сега така ги правя. В случай че не качва а това се получава при мен от повече ВГ. Правя меша с максимално най-тънка стена ако на помогне срязвам малко откъм резервоара меша ако пак не сработи пак срязвам малко. И при чисто ВГ съм срязвал меша толкова много че се е подавал едва 2-3 мм в резервоара. Другото е било да разреждам ВГ с вода дестилирана или преварена и филтрирана. Всичко опира до настройка на генезиса на меша на намотката на  вискозитета на течноста и тн.н. до като се получи работещ генезис.

Неактивен West Ham United

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3259
  • MEINE EHRE HEISST TREUE
Аз също винаги рязвам меша , но така или иначе с него се случва и да не се спогодиме и в такива моменти ми идва да хващам чука. И това е една от причините да мина на винкелу . И тук ще кажа , с меша съм преоткривал аромат . Винаги  меша го въртя на кламер .
Nationaler Widerstand -  Frei, sozial & national

Свободен форум :) ................ Така добре ли е  :)

Неактивен Ma3xNeo

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1182
  • Vaping.BG
    • Vaping.BG
  • Местонахождение: София
Браво! Много добра тема!  :bravo_2:


Неактивен LxD

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 484
  • eVic Mini + Kayfun Lite Plus v2
    • Asenov "LxD" Photography
  • Местонахождение: София
Евала. Много полезен урок!  :clap
eVic Mini + Kayfun Lite Plus v2 / eVic Mini v2 + GeekVape Ammit