* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh  (Прочетена 5641 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен West Ham United

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3259
  • MEINE EHRE HEISST TREUE
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #45 -: 23 юни 2016 - 21:14 »
Това , че батерията кляка много бързо го знае всеки .  Просто казвам , че съм пробвал и става .
Nationaler Widerstand -  Frei, sozial & national

Свободен форум :) ................ Така добре ли е  :)

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #46 -: 23 юни 2016 - 21:15 »
Е Сточ, преди година нямаше и да повярваш на.под ом, но ето до къде стигнахме. На два от майзерите ми намотките им са под 0.2 (0.14 точно) но....Никел :-) пък нека някои меринджей да ми разправят, че бил вреден и токсичен. Няма нищо по хубаво за мен от хладна вкусна пара!
Апропо, на механика винаги с 30Q или VTC4 ! !

Sent from my GRACE using Tapatalk
Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #47 -: 23 юни 2016 - 21:21 »
Да де, ама намотка 0,2 Ома ще дърпа над 20 Ампера ток, а ICR-акумулаторът направо ще "клекне" под такъв товар. Ако става въпрос за мехмод, разбира се.
Еее, това е въпросът - Едното иска да дърпа(намотката), другото(батерията) не може да даде! За да няма проблеми, така трябва да планираме схемата, че колкото ни трябва да го получим, а като го получим да го изпарим! Защото като не го изпарим, ще се удАвим. Тук се намесват въздух и положения фитил.
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #48 -: 23 юни 2016 - 21:22 »
Е Сточ, преди година нямаше и да повярваш на.под ом, но ето до къде стигнахме. На два от майзерите ми намотките им са под 0.2 (0.14 точно) но....Никел :-) пък нека някои меринджей да ми разправят, че бил вреден и токсичен. Няма нищо по хубаво за мен от хладна вкусна пара!
Апропо, на механика винаги с 30Q или VTC4 ! !

Sent from my GRACE using Tapatalk
Аз, Митак съм също за хладната пара! Но, ти имаш предвид ТК, нали?
ТК, консумира повече ток от необходимото и засега съм го зарязал. Пробвах, не виждам нищо по различно и смятам че не си заслужава заниманията.
« Последна редакция: 23 юни 2016 - 21:25 от stocher »
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #49 -: 23 юни 2016 - 21:35 »
И това са някакви слухове...нито смятам да бъркам в г&за на мода, нито да изваждам троен затворен интеграл за работата му... с фалшиви ефест Пикото току що взе да ми мига (3,2в точно) а съм го захапал в 6:30 и съм смукнал като 3+ танка на К5. Така че кой какво ще теории да си развива, кефа си е кеф, равно, константно, продължително и вкусно.
И хем си метнах едно леко джогингче от 5км и дишам, изпарявам, дишам и ако не бе толкова топло, щеше да е пълно щастие!

Sent from my GRACE using Tapatalk
« Последна редакция: 23 юни 2016 - 21:37 от Topper »
Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #50 -: 23 юни 2016 - 21:38 »
Аз, Митак съм също за хладната пара! Но, ти имаш предвид ТК, нали?
ТК, консумира повече ток от необходимото и засега съм го зарязал. Пробвах, не виждам нищо по различно и смятам че не си заслужава заниманията.

Тука вече не съм съгласен, за икономията на мощност, а е обратното (имхо) - при еднакви мощности, разбира се.

Температурният контрол само в началото дърпа установената мощност - до достигане на зададената температура, а после само поддържа тази температура, но с много по-малка мощност.

И при еднакви по време дръпки - ТК е по-икономичен, защото в режим Power мощността е константна през цялото време на дръпката, а при ТК се изменя в посока надолу (намалява).
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен Topper

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2759
  • Je suis West Hamm !
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #51 -: 23 юни 2016 - 22:03 »
А така, кажи им :-D

Sent from my GRACE using Tapatalk

Няма извинение за неграмотност на ниво 4-и клас. Дори на 54г.
Гледаш, лети ято орли. Кацнат.... те лешояди!

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #52 -: 23 юни 2016 - 22:03 »
При мен се получи - за една и съща изпарена течност при ТК батерията ми пада 1.5-2.0 пъти повече, това ме отказа. В сравнение с намотки около ом на вариват. Не смятам повече да се занимавам, освен с една дрипка, която скоро получих и ще се полигавя на ТК, но само вкъщи!
Сега прочетох мнението и ще добавя - пробите ми продължават, може да бъркам, но засега впечатленията ми са такива!
« Последна редакция: 23 юни 2016 - 22:07 от stocher »
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен puho

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 251
  • Местонахождение: Frankfurt am Main
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #53 -: 23 юни 2016 - 22:05 »
Да, ама течността върви х2 :D



Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #54 -: 23 юни 2016 - 22:21 »
Странно ми се види това нещо.

Ако, примерно, вземем твоята намотка 1 Ом (стомана) и я пафкаме на 20 Вата в режим вариват, а после в режим ТК, с еднакви по време дръпки, с еднакви батерии - ТК-режимът трябва да е по-икономичен, и то доста.
Просто хаби по-малко енергия (ватчасове).

 
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #55 -: 23 юни 2016 - 22:32 »
Странно ми се види това нещо.

Ако, примерно, вземем твоята намотка 1 Ом (стомана) и я пафкаме на 20 Вата в режим вариват, а после в режим ТК, с еднакви по време дръпки, с еднакви батерии - ТК-режимът трябва да е по-икономичен, и то доста.
Просто хаби по-малко енергия (ватчасове).
Моите впечатления от ТК са Никел 200 с намотки 0.05 - 0.15ом. Със стомана не съм пробвал. Та, сравням това с кантал около ом!
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен PhrozenCrew

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 818
    • Блога на Нед
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #56 -: 23 юни 2016 - 22:35 »
Странно ми се види това нещо.

Ако, примерно, вземем твоята намотка 1 Ом (стомана) и я пафкаме на 20 Вата в режим вариват, а после в режим ТК, с еднакви по време дръпки, с еднакви батерии - ТК-режимът трябва да е по-икономичен, и то доста.
Просто хаби по-малко енергия (ватчасове).
Не съм много опен по темата. Ам не зависи ли от кпд-то на платката. Щото следенето в реално време на намотката си сиска и софтуер и хардер, и памет, и процесорно време, което си струва консумация. В смисъл логиката е къде, къде по-сложна за реализиране от колкото да фиксираш само мощността.

Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #57 -: 23 юни 2016 - 22:42 »
Аха, ясно, просто с никела си дърпал в първите моменти на подгряването от 6 до 20 пъти по-голям ток.
Оттам идва разликата, тук вече съм съгласен напълно.   :beer
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен ko54

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1075
  • Местонахождение: София
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #58 -: 23 юни 2016 - 23:01 »
Не съм много опен по темата. Ам не зависи ли от кпд-то на платката. Щото следенето в реално време на намотката си сиска и софтуер и хардер, и памет, и процесорно време, което си струва консумация. В смисъл логиката е къде, къде по-сложна за реализиране от колкото да фиксираш само мощността.

ТК е по-сложно за реализация, естествено.

Ако, примерно, правим 100 дръпки по 5 секунди с вариват на 20 Вата и 100 дръпки по 5 секунди на ТК с подгряване 20 Вата (една и съща намотка) - то при тези 500 секунди на 20 вата вариватът ще хаби повече енергия от акумулатора, отколкото за същите 500 секунди в режим ТК, защото само първата секунда (примерно) се консумира 20 Вата, а следващите 4 секунди ТК вече е свалило мощността до 2 пъти и кусур от първоначалните 20 Вата, просто за да поддържа зададената температура.
И като краен резултат - харчи по-малко енергия.
Ако не знаеш къде отиваш, ще стигнеш някъде другаде.

Неактивен Кико

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1185
  • In me omnis spes mihi est
Re: LG 18650HG2 - 20А, 3000mAh
« Отговор #59 -: 23 юни 2016 - 23:12 »
Не съм много опен по темата. Ам не зависи ли от кпд-то на платката. Щото следенето в реално време на намотката си сиска и софтуер и хардер, и памет, и процесорно време, което си струва консумация. В смисъл логиката е къде, къде по-сложна за реализиране от колкото да фиксираш само мощността.
Нед,нищо не хаби тая платка,защото зад звучното "температурен контрол",стои една проста логика,която няма да ти дръпне повече ток,от например,часовника дето ти засича времето на дръпките.Имаш едно фиксирано съпротивление,което се изменя с повишаване на температурата,и чрез зададените от теб TCR(Temperature coefficient of resistance=Ni,SS,Ti,M1,M2...) и градуси ти задаваш определени стойности на отклонение на съпротивлението,и когато то се измени до тях,електрониката си реже от мощността,което даже пази батерията,защото основния разход отива в нагряването на намотката.От друга страна обаче имам усещането,че в температурен контрол усилва мощноста в началото на дръпката.Какво имам предвид.Имам намотка 0,64ома стомана,пускам на 11 вата на вариват,работи мудно.....след малко пак на 11 вата и 200С я провам  в температурен контрол,и тя направо загрява може би 2 пъти по-бързо. Не съм забелязал разлики в разхода на батерия но може и да има,просто не ги следя тия неща :beer