* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: Темата на кратките въпроси  (Прочетена 33554 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

Неактивен bummer2000

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 170
  • Местонахождение: София - Пазарджик, България
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #675 -: 15 юни 2017 - 22:39 »
Аз така и не се разбрах с изпаряването на ватове...
Ето, от вчера съм с дрипка и намотка от ss316l, 0,32 , 2,5 диаметър - 0,47 ома. - Това нещо на хадалито го ползвам на 16-18 вата.
Като чуя 80-100 вата и даже не мога да си го представя.

Да не би при тези 80 вата все пак намотката да успява да прегори памука, дори и добре обмокрен? Не съм се сблъсквал с такова нещо, но ето - тема на размисъл...


ЕДИТ:
Напоих яко намотката... дигнах на 40 вата - вкус на изгоряло още на първата стотна от секундата.... :D
« Последна редакция: 15 юни 2017 - 22:45 от bummer2000 »

e01

  • Гост
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #676 -: 15 юни 2017 - 22:45 »
Колеги аз пак ще върна моя въпрос, понеже май ме пропуснахте :)

Има ли някаква съществена разлика между различните марки бази, с еднакво количество никотин. Тък като цените са различни, и се чудя освен PG, VG и никотин дали различните производители слагат нещо друго, и "качеството" от какво зависи.

За сравнение преди пробвах на гигата 40:60 6мг и се получи доста добре, но последно си поръчах от грийн-а 50:50 12мг, и е супер рядко, и освен, че изгорих 2 глави ами и вкуса някак си ми е различен, а уж трябва да е по-добре.

Неактивен MileStone

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 978
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #677 -: 15 юни 2017 - 22:48 »
@dksan тази тънка стомана на 70-80 вата и е малко множко, аз пафкам доста дебели жици на по-малки ватове, другото което е, каква батерия ползваш, виждам че мода е еднобатериен??

Sent from my Lenovo A6020a46 using Tapatalk


Неактивен dksan

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: Разград
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #678 -: 15 юни 2017 - 22:51 »
VTC6. На 80 вата правя по 3-4 секунди дръпка, няма и помен от изгоряло. Тънка, тънка 0.4мм колко да е тънка. 80 вата са си и перфе, а и аз по-често на 70-75 я дъня
« Последна редакция: 15 юни 2017 - 22:53 от dksan »

Неактивен Broki

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 133
  • Вашата реклама може да бъде тук!
  • Местонахождение: София
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #679 -: 15 юни 2017 - 22:52 »
М/у другото за тези намотки от снимките наистина 70 вата са overkill. Аз ползвам м/у 45-60 вата за по 2 clapton намотки с по 4 или 5 витки всяка, а тези от снимката ми се виждат като за 30-35 вата, мааакс 40. Ако си в темп контрол има логика да не гори, извън темп контрол пък има логика памука да съхне доста бързо.

Колкото за въпроса с базите - да, има огромни разлики. Тези разлики се дължат на не достатъчно чист глицерин, които някои марки продават. Най-чистият глицерин няма мирис, а на вкус би трябвало едва да се усеща. Затова и съм заредил 7 литра 6мг VG от Молин. ;) 5 литра туба ми излезна 240 лв с доставка до входа ми.  :P Тук в БГ офертата за същото количество беше 300лв.

Цаката е да поръчаш от няколко марки, след което да прецениш за себе си. Не слушай другите, но не защото грешат, а защото вкусовите рецептори наистина се различават м/у хората и за един вкусното е гнусно, за друг обратното. Това е нормално и точно поради тази причина е добра идея да тестваш сам няколко марки от ниски количества, смесени с аромат, който със сигурност ти харесва и вече познаваш добре.

При мен отне известно време, като според мен има по-добър глицерин и от този на Molin, но честно казано съм напълно доволен от него и спрях да търся нови марки. Струва си да намериш това, от което си напълно доволен. Само ти ще можеш да разбереш коя е марката за теб, след пробване.  :cheers
За простото и възрастта не помага

Неактивен dksan

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: Разград
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #680 -: 15 юни 2017 - 22:59 »
Аз под 60 вата не усещам нищо, не знам тея 30-35 как си ги представяш (на толкова ги драй бърнвам и бавно загряват :D) Плюс това енджина е бая съб-омърски, харесва ниски съпротивления, аз с нетърпение чакам двубатерийния мод, че да смъкна до 0.2 ома, което казват, че е перфектното съпротивление за енджина.

Неактивен Broki

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 133
  • Вашата реклама може да бъде тук!
  • Местонахождение: София
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #681 -: 15 юни 2017 - 23:11 »
Не ти трябва ниско съпротивление за добри резултати, а по-скоро жица, която адекватно отговаря на размерите на дека. В началото и аз гонех омове, но после започнах да гоня форма и размери, както и позициониране на намотки и памук.

Като цяло може и намотките да са за 50тина вата, защото една такава, обаче от 0.51мм диаметър на жицата, захранвам много лесно с 25 вата.

Може да пробваш да си играеш с Pre-heat настройки (ако имаш такива), като първоначалните дръпки да са на 60-70 вата, а базовите ватове да са около 50.

Идеята е да е по-ефективно. Ако парата ти спада наистина, значи си прав. Не съм ползвал никога този смок мод, дори не знам дали подава толкова ватове. От една батерия 80 вата е по-близо до фантазия от колкото реалност. Истинският лимит на мод за 1 батерия е около 65 вата ако искаш да работи нормално без да ти пари в ръцете. Дори DNA75 не е способен да ти вади 80 вата, хем и да е безопасно. Просто няма такава батерия.

Ето ти и формулата за изчисляване на сила на тока при ел. мод (различна от тази за механични!):  I = P/V

80W/4.2v = 19.04 A

Това ти е НАЙ-ДОБРИЯ случай. 19 ампepa.

80W/3.7v = 21,62 A

80W/3v = 26,6A

Sony VTC6 няма лимит над 20А.

Mooch-rated лимита й е точно 19А.

В момента, в който волтажа на батерията ти падне под ~4 волта, ти влизаш в едни леко опасни води.

След това, вкарай коефициент на полезно действие. Дори DNA75 има 85% ефикасност. Склонен съм да повярвам, че този СМОК също е някъде около 85% ефикасен. Това значи, че за да ти достави 100 вата ток на теория то трябва да издърпа 115 вата от батерията.

Добави този буфер и ще видиш, че това което правиш клони към игра с огън.  ;)

Ако модът ти е 15% неефективен, значи за 80 вата ще дърпа 92w/4.2v = 21 A при напълно заредена батерия.

Надали ще пострадаш, защото Sony VTC6 е много солидна батерия, но със сигурност си излезнал от обхвата на ефикасното и безопасното по този начин.
« Последна редакция: 15 юни 2017 - 23:21 от Broki »
За простото и възрастта не помага

Неактивен MileStone

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 978
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #682 -: 15 юни 2017 - 23:17 »
В момента енджина е с намотки дабъл туистед флат проводника, съпротивление 0.2 ома на 65 вата, над тези ватове започва да дава много топла пара, с твоят билд на дрипки пафкам до към 50 вата.
Тази стомана за мен е тънка и не е за тези ватове, но Вие си знаете.

П.С. Ето малко снимки за твоят билд от стиим енджин, 44 вата за нормална работа.



Sent from my Lenovo A6020a46 using Tapatalk
« Последна редакция: 15 юни 2017 - 23:32 от MileStone »

Неактивен dksan

  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 94
  • Местонахождение: Разград
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #683 -: 16 юни 2017 - 00:02 »
Кажи на "стийм енджина" да опъне 2 пъти на 44 вата да видим кво ще каже тогава :D Тва с оптималните ватове е изключително относително, аз си изчислявам намотките с microcoil pro, и на мен ми дава 45 вата оптимално, но до 91 също ми е в зелено, тоест ОК. За да изпарявам на тея ватове с тея намотки трябва да правя 7-8 секундни дръпки за да загреят намотките и да усетя аромат. А на 70 вата си дръпвам 2-3 сек и си ми е ок. Ще пробвам с друг памук, тъкмо искам да видя котън бейкъна кво представлява :)
П.с. @Broki по данни на DJLSB буха яко, дори повече от "официалните" 85, а именно 93 вата.
« Последна редакция: 16 юни 2017 - 00:05 от dksan »

Неактивен Broki

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 133
  • Вашата реклама може да бъде тук!
  • Местонахождение: София
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #684 -: 16 юни 2017 - 01:04 »
dksan, това е още по-лошо  :D

Ако модчето дърпа 93 вата когато си го оставил на 85 при съпротивление 0.13, тогава теглиш 25 А при номинален заряд (3.7v), а батерията ще ти даде грешка на 3.5v, което наближава 26 А. Така е направен, че дърпа още повече от очакваното, което накрая опира върху батерията. Ти на теория можеш да извадиш и 250 вата от една 18650ка, но дали е добра идея да го правиш е съвсем друг въпрос.  ;)

Препоръчвам ти VTC4 ако решиш да го ползваш често близо до 80-85 вата, но те ще се точат сравнително бързо и ще станат неизползваеми по-бързо от нормалното. За сметка на това ще са напълно безопасни дори на 85 вата с този мод, стига да не задържиш копчето за много дълго някой път в джоба.  :D

Също така, според ревюто на DJLSB, този мод дава най-точен ток с намотка 1 ом.

едит: а за танкчето ти можеш просто да измислиш по-скромен билд, който пак ще може да ти вади впечатляващи количества пара, но за сметка на по-дълъг живот на батерията и по-нисък стрес за батерията. Това с 2-3 сек дръпки с килограми пара ще стане по-добре с мод за 2, или 3 батерии, с по-дебели клептън намотки и ватове над 80. Модчето за 1 батерия може да е много задоволително дори на 20 вата, стига да го направиш както трябва (пример - AIO-то вади доста пара с малко усилие). Pre-heat, нагласен както трябва, също може да ти спести доста ресурси, като ще пуска най-високите ватове за няколко милисекунди, след което ще остави по-ниски ватове да поддържат топлината. Представям си какви са 4-5 секундните дръпки с твоят сетъп.  :D
« Последна редакция: 16 юни 2017 - 01:18 от Broki »
За простото и възрастта не помага

Неактивен hristolazarov

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 510
  • Местонахождение: Етрополе
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #685 -: 16 юни 2017 - 07:30 »
За мен също е тънка жицата, дк. На тия големи ватове тази тънка жица пали мигновенно и кипва течността. От там имаш едно бързо изсушаване на повърхността на памука който е върху нагревателите. За мен(и не само) енджина се отприщва с 0.6 кантал и котън бейкън



Неактивен lucho

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 34
  • Местонахождение: СОФИЯ
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #686 -: 16 юни 2017 - 23:23 »
Не съм сигурен дали питането ми е за тук, но все пак ще питам. Значи имам Smok alien 220w версия А и от известно време имам проблем с четенето на съпротивлението на танкове и дрипъри. В началото ми правеше проблема само със smok tf-rta танка и го оправих като сложиш о-ринг в края на резбата и спря, но вече и със дрипките и всички танкове които имам ми го прави. Отворих го и видях, че пина е излязъл от пружината и  с много мъка го вкарах пак и след това 1-2 дена не ми прави проблем и днес отново почна. Някой има ли идея дали е от това или си е от мода и как може да се оправи? Благодаря предварително

Неактивен CrazyPaco

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 44
  • Местонахождение: Казанлък
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #687 -: 17 юни 2017 - 00:24 »
Цъкаш един път мода без танк, слагаш го, цъкаш го пак и трябва да те пита за съпротивлението на намотките...

Неактивен lucho

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 34
  • Местонахождение: СОФИЯ
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #688 -: 17 юни 2017 - 07:44 »
Така правя и почва да ми отчита +/- 1 ом. Когато не завия танка плътко (някъде 1мм) луфт да има отчита вярно, но не винаги

Неактивен Smoking-maniac

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1662
  • https://smoking-maniac.com
    • Смокинг Маниак
  • Местонахождение: Варна
Re: Темата на кратките въпроси
« Отговор #689 -: 17 юни 2017 - 10:17 »
Ти си го написал, не знам защо се чудиш още - разбит ти е конектора и не прави добър контакт. Това е поправимо в повечето случай, но се разглобява мода и тогава се разбира може ли или не, този модел не го познавам за да твърдя със сигурност, трябва да се види.