* !!Често срещани съкращения и термини!!    ----->>>>> + -  за показване и скриване >>>>>>>

510 – Най-често използваното резбово съединяване на изпарителя към устройство. Резбата е 7х0,5 .
18350 - Модел батерия използвана в изпарителни устройства. С размери височина-35мм ширина-18мм
18490 - Модел батерия използва се в някои модели модове. Размери височина-49мм ширина-18мм
18500 - Друг модел батерия също използвана в някои модове. Размери височина-50мм ширина-18мм
18650 - Една от най-разпространените батерии за модове. Размери височина-65мм ширина-18мм
26650 -Малко по-голяма, също разпространена батерия. Размери височина-65мм ширина-26мм
Adapter – Used to allow a specific style of atomizer or cartomizer to fit onto a different styles of batteries.
Analog – Или казано по нашенски Аналогова цигара(обикновена цигара)
APV - Advanced Personal Vaporiser-Изпарително устройство за напреднали
Atomiser, Atomizer, Atty - Атомайзерът е нагревателен елемент в електронната цигара, който превръща икотиновата
течност в пара.Има няколко различни вида атомайзери. Всеки атомайзер се различава по своя дизайн и резби.
Някои са предназначени да произвеждат по-големи количества пара, други са специално предназначени за производство
на по-ароматна пара или “удар в гърлото”. Атомайзерите обикновено се използват с отделна касета или резервоар в който
се намира никотиновата течност.
Automatic – (Aвтоматични) Става въпрос за първото поколение електронни цигари с външен вид като на истински такива. Те са автоматични, защото подаването на напрежение към намотката става, когато започнете да дърпате през мундщука в случая филтъра. Няма старт бутон, а се използва микрофон или датчик. Друго име, под което можете, да ги срещнете е cig-a-like.
Batt – Съкращение на думата Battery. Означава батерия(и)
Battery –Батерия това е частта в електронната цигара, която се използва за захранване на намотката с енергия. При което се отделя топлина, която превръща Е-Течноста в пара.
Box Mod - Устройство за изпаряване с форма на кутия или подобна.
Cartridge, Cart – Пластмасов резервоар в който има абсорбиращ материал. Той служи, като резервоар за съхранение на Е-течността.
Cartomizer, Cartomiser, Carto – Tова е патрон или пълнител за еднократна употреба познат също, като Cartridge.
Cartomizer, Cartomiser Tank - Maлък резервоар(Танк) събиращ от 1,6-6 милилитра Е-течност.

1. Общ външен вид.
2. Тук е показан леко прозрачен за да се вижда устройството му.
3. Резервоар(Танк).
4. Polyfill-използван като фитил
5. Нагревателна намотка.
6. База с резба за свързване към батерията.
Charger – Зарядно за батерии.
Cig-a-likes – Това е първият модел електронна цигара, приличаща изцяло на аналогова такава.
Clearomiser, Clearomizer - Клеаромайзера е вид Картомайзер при който се вижда нивото на Е-Течноста и е обозначено на самия Танк(резервоар) в милилитри.

1. Общ външен вид.
2. Drip typ или мундщук.
3. Прозрачен резервоар разграфен в милилитри за по-лесно следене на оставащата Е-Течност в Клеаромайзер(Tank-резервоара).
4. Фитил
5. База с резба за свързване към батерията.
6. Нагревателна намотка.
Clone – Tова е копие на даден продукт. Също така го наричаме Клонинг.
Coil - Намотка
DCA - DCA площадка се използва при първоначалните модели RBA изпарители(306 Drip Cup Adapter-RDA) за накапване. DCA също означава Dual Coil Atomaizer Двойно Намотков Атомайзер което се използва в някои модели iGo и iClear 30.
DIY (Do-It-Yourself) – Направи си сам отнася се за хората, които сами си правят течностите за електронната цигара.
DCC - Dual Coil Cartomaizer-Двойно Намотков Картомайзер съдържа две намотки вместо една.
DCT - Dual Coil Cartomiser-Tank Двойно Намотков Картомайзер Танк
Debridged Atomiser - Това е преработка на два модела атомайзери 306/510 да заработят като един общ.
Direct Dripping or Dripping - Директно накапване или накапване Това е когато Е-Течноста се накапва направо в изпарителя.
DL (Direct Lung)- Директно вдишване на парата в белият дроб , без да се задържа в устата.
Dripping - Накапване метод за добавяне на Е-Течност в изпарителя. Това е когато потребителя накапва директно върху фитила няколко капки Е-Течност преди да започне да Вейпва.
Drip Tip –Дрип Тип или Дрипка
Dry Burn - Драй-Бърн метод за премахване на нагара от нагревателя .
E-Cig – Съкращение на Електронна цигара.
E-Juice – Нарича се още Е-Liquid или Е-Течност. Използва се в Електронните цигари, като течност за изпаряване.
Ego - Това е електронна цигара от първите поколения която използва 510 резба за своите аксесоари.
Electronic Cigarette – Устройство което загрява Е-Течността докато тя се превърне в пара.
Flooding - Наводнение получава се когато в изпарителя влезе прекалено много течност.
High Resistance or Standard Resistance - Атомайзер с високо съпротивление на реотана . За работата му е нужно по-високо напрежение.
Hot Spot -Причинява се от късо съединение в намотката.
Hybrid - Се нарича мод със специално изградена хибридна връзка между него и обслужваемия Генезис изпарител.
ICR Battery - E вид Литиево-Кобалтова акумулаторна батерия.
IMR Battery - E Литиево-Манганова акумулаторна батерия. Наричат ги още “high drain batteries”(с високо отдаване).
Isopropyl Alcohol - Изопропилов алкохол е течен разтвор, който се използва за почистване на някои части от електронна цигара или аксесоарите и например изпарители, връзки с батерията и други.
Joules - един от методите за измерване и контролиране на температурата в модовете.
Juice – Е-Сок, Е-Течност или това е течността която се изпарява при употребата на Електронна цигара.
Kanthal - Кантал е вид проводник който се използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Kick - Кик е модул предназначен да пасва във стандартен механичен мод. Превръща устройството в регулируем вариват, добавя някои защити и увеличава безопасността му.
Leaking – Tечове, това може да се случи, когато твърде много Е-Течност се добави към изпарителя. Или когато се е събрало, голямо количество конденз в изпарителната камера.
LED - Това е съкращение на светодиод.
LiFePO4 battery - Това е Литиево-Железен-Фосфат акумулаторна батерия.
Light Emitting Diode, LED – Това е многоцветен диод, който се използва в електронните устройства за да индикира, кога се зарежда, активира, превършва батерията и др.
Liquid – Нарича се Е-Течност или Е-Сок. Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Low Resistance, LR – Атомайзер или Картомайзер с нискоомна намотка. Това обикновено води до по-бързото му загряване и по-обилна пара.
mAh - Представлява милиампер часа. Най-общо казано, показва колко дълго ще издържи батерията.
Manual – Ръчна или батерия за електронна цигара, която има бутон(обикновено горе или отстрани на батерията) от където се активира нагревателя.
Mesh - Меш
Milligrams, mg – Милиграма(мг) количеството никотин в Е-Течността.
Millilitres, ml – Милилитри(мл) количеството течност в съдът в който се намира.
Mini – Mини така наричат електронните цигари който приличат на аналогови.
Modder - Е Вейпър който сам обича да си изгражда устройства.
Mod – Мод се разглежда в три основни категории:
Механичен Мод без електроника.
Електронен Мод(VV/VW/TC) използва електроника за подаване на напрежение към намотката.
Бокс Мод, може да е без или със електроника в зависимост от конфигурацията.
Mod Fuse– Предпазител(бушон)за Мод има кръгла форма с диаметър, като на батериите които ще се ползват. Поставя се в отделението за батериите от към(+)позитивната или (-)негативната страна на батерията. Това вече зависи от модела на предпазителя. Koгато стане късо съединение или се повиши температурата на батерията, предпазителят се задейства и прекъсва напрежението.
MTL - Когато парата се задържа в устата и след това се вкарва в белите дробове (стандартно пушене на цигара)
Multimeter -Мултиметър, Мултитестер или Мултицет известен още като Волт-Ом метър е електронен измервателен уред, който съчетава в себе си няколко измервателни функции. Това вече, зависи от модела и спецификацията му.
Needle tipped bottles - Това е специално предназначена пластмасова бутилка(туба) с железен накрайник (тип игла с отрязан връх), която се използва за зареждане на изпарители при които, мястото от където се зареждат е ограничено и тясно.
Nichrome - Нихром вид проводник използва за направата на нагревателни реотани в Електронните цигари.
Nicotine-Никотинът - Е безцветно, отровно съединение, естествено срещано в тютюневото растение.
Noob - Начинаещ
Ohm-Ом-Мярка за съпротивление.
Organic Cotton - Oрганичен памук използва се като фитил в изпарителите.
Passthrough-Пасстру Устройство за изпаряване което се включва към ЮСБ.
Pen Style- Тип писалка един от многото видове електронни цигари.
Personal Charging Case, PCC – Нещо като Пауер Банк.
Personal Vaporizor, PV – Лично изпарително устройство.
Propylene Glycol, PG –ПГ(PG) Пропиленгликол
Protected Batteries - Защитени батерии разполагат с вградена миниатюрна платка, която ги предпазва от преразреждане.
Rebuildable Atomisers - Обслужваеми изпарители се предлагат в различни разновидности.
Replacement Coil - Сменяема намотка тя е важна част в изпарителя. Излиза много по-изгодно от сменяемите глави. Но си иска сръчност от ваша страна.
RBA - RBA-РБА
RDA - RDA-РДА
RDTA - RDTA-РДТА
RTA - RTA-РТА
Shelf Life & Storage -Срок на годност и съхранение - Съхранявайте електронни течности на хладно и тъмно, но не студено. Избягвайте съхранение в хладилник,студените температури допринасят за разпадане химикалите и ги кара да се разделят. По същия начин се избягва висока температура и пряка слънчева светлина. Срока на годност се счита за две години. Ако купувате електронни течности, които не разполагат със срок на валидност, трябва да обърнете внимание на датата на покупката, за да имате обща представа с какво си имате работа.
Smoke Juice – Нарича се също и E-Liquid(Е-Течност) или E-Juice(Е-Сок). Това е течност, която се изпарява, когато се използва електронна цигара.
Starter Kit – Комплект за начинаещи който включва основно оборудване за електронна цигара, предназначено за начинаещи потребители.
Steeping – Отлежаване на домашно приготвени течностти  , след като сме добавили аромат. Времето за отлежаване е нужно , за да се разгърне аромата.
Stealth Vaping - техника на изпаряване използвана от Вейпърите, когато искат да не правят големи облаци.
Sub-ohming - Под-ома използва се от опитни вейпъри за изграждане на ниско омни намотки за произвеждане на големи облац.
Sweet Spot - Tова е баланс от няколко променливи, необходимо за постигане на задоволително вейпване. Тези променливи са напрежение, мощност, устойчивост и температурата на изпаряване.
Throat Hit, TH - Удар в гърлото
Vape – Вейп, вейпвам Действието ,когато използваме електронна цигара. От електронните цигари излиза пара а не дим обикновено, това се нарича Vaping(Вейпинг).
Vapor Cigarette – термин,който се отнася за електронните цигари.
Vapor Production - Паро производство това е свързано с Е-Течноста и количеството пара което може да се създаде чрез Вейпване. Това е изцяло свързано с Е-Течноста, настройките и начина на вейпване.
Variable-Voltage(VV) - Променливо напрежение устройството дава на потребителя възможност за регулиране напрежението на изпарителя.
Variable-Wattage - Настройваме желаната мощност , а самото устройство се грижи , какъвто и изпарител с каквото и съпротивление на намотката да сложим , то винаги да работи на зададената от нас мощност
Vegetable Glycerol or Vegetable Glycerin, VG – Глицерин
Wick – Фитил в някой случай, може да бъде използван меш или стоманено неръждаемо въже за фитил.

 

Автор Тема: The dna40  (Прочетена 10084 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен deepblue

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1121
Re: The dna40
« Отговор #30 -: 08 март 2015 - 01:06 »
  Съвсем нормално е да има прогрес и нововъведения ... да ни сложат карбуратори за течността и лазери да я изпаряват ако ще стане по-добре ... няма лошо ...
  Но в случаят с температурният контрол съм убеден (докато някой не ме убеди в обратното), изхождайки от богат практически опит (не подкрепен нАучно) че няма начин да се определи температурата без термодатчик ... Каквато и електроника за термоконтрол да се ползва (компютри, програматори ... или каквото е там) черпи данни за температурата от сонда! ... и тогава подава сигнали за токове, време и там други работи ... без значение дали става въпрос за ел чайник за 20лв, фурна за 500 или за апаратура за стотици хиляди ... Другото са некакви степени като на котлона - 1,2,3,4... но там никой не си позволява да определя каква е температурата ...
   И ако говорим за някакъв хибрид, с точни стокови размери и параметри, бих бил склонен да се съглася ... но при различни изпарители и то различно обслужени не виждам как може виртуално да определи температурата ... Да не говорим за другите неизвестни като околната температура (един си пафка в Аляска друг на Бахамите), атмосферното налягане, вискозитета и състава на течността  и куп други ...
   Не претендирам да съм експерт или последна инстанция, но наистина не се сещам за уред с виртуално следене на температурата ... Ако греша некой да ме поправи ... но дотогава 'умната платка за регулация на температурата от разстояние' за мен си остава измама ...
   Не може нагревател който има пряк контакт с течност и я изпарява (охлажда се), нагревател в контакт със сух фитил и нагревател без допир с нищо да имат еднаква температура ... То с просто око се вижда кога се нагрява до червено и кога не ... а тока и съпротивлението са едни и същи ...

Неактивен Krasi_T

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1346
  • Местонахождение: Пловдив
Re: The dna40
« Отговор #31 -: 08 март 2015 - 01:30 »
Простичко е , самият проводник на намотката се явява и датчик  за температурата.  Всеки  материал си има и  т.н.  температурен коефициент  на съпротивлението . Ако  материалът е известен   ще е известен и  коефициентът  , с който се променя съпротивлението му  при  определена температура  . От там  следва елементарно изчисление  и поддържане на съпротивлението му   съответно температурата  в зададената стойност  като се регулира  подаваната енергия  . Някои  материали  като  канталът  например  имат  много  малък температурен  коефициент  и  по тази причина са  неизползваеми  за подобно регулиране , те са създадени  да имат  относително постоянно съпротивление  в широк температурен диапазон  , затова и не са предпочитани за  температурни "датчици".
Естествено   градусите може и да не са чак толкова прецизни , но все пак  целта е доволен   потребител , а не термометър 

Неактивен Atila

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 994
Re: The dna40
« Отговор #32 -: 08 март 2015 - 07:46 »
Аз, понеже не разбирам грам от ток, няма да вземам отношение по темата която е доста интересна за мен лично, ще помоля и колеги които не са на ти с тока, да не пишат за да не подвеждат такива като мен не знаещи, благодаря предварително!
Знам че има хора от които може да се научат доста неща.

Неактивен deepblue

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1121
Re: The dna40
« Отговор #33 -: 08 март 2015 - 08:22 »
   Съгласен съм че материала може да служи като датчик. Затова казах, че ако се борави с някакви стокови глави в стоков изпарител бих се съгласил ...

   Но при условие че единствената информация зададена в чипа е коефициента на съпротивлението и единствената която постъпва като обратна връзка е самото съпротивление ... как ще прецени дали нагревателят на 1 Ом е направен с 4 навивки 0,20 или с 8 Х 0,40 и единият има маса 1 грам примерно, а другият 8 (цифрите са съвсем произволни)... или е двойна, тройна и тн намотка с 2,3 ... Х8 грама... Как ще прецени дали течността има -10 градуса температура или + 30 ... Как ще знае дали преди това са направени серия дръпки с двойна намотка и изпарителят пари или си е със околната температура ... колко въздух и с каква скорост и какъв дебит обдухва намотката и я охлаждат... пресъхнал ли е фитила и има ли течност да се изпарява...

.......................
Естествено   градусите може и да не са чак толкова прецизни , но все пак  целта е доволен   потребител , а не термометър 

    Точно градусите според мен са доста абстрактни ... Ако екрана изписва 'тоо хот' или мигат цифричките или некаква друга индикация има за прегряване - по съм съгласен ... но да пише 450 градуса Ф или 317 градуса С ... няма как да ме убедят :)
   Но ако клиентът наистина е доволен ... нека ... :cheers


   

Неактивен Krasi_T

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1346
  • Местонахождение: Пловдив
Re: The dna40
« Отговор #34 -: 08 март 2015 - 09:12 »
Не е важно  нищо  от  изброеното  а единствено  съпротивлението    т.е.  температурата на    намотката  . 
Всеки  от  изброените фактори  влияе директно  на нея и   съответно   подава информация на електрониката как да процедира .
Броят на витките и дебелината на самия проводник  нямат  никакво отношение   , температурният  коефициент не зависи  от  тях  и е постоянен за материала  .
Впрочем вчера  забелязахме и нещо  интересно    в конкретната  платка  -  за да се постигне по-бързо  зададената температура е добре да е зададена   по-висока мощност  във вариват  режима   . Явно  взема предвид и  този параметър  и не прекалява с мощността .
При  по-ниска зададена мощност   по-бавно  достига зададената температура  отколкото ако е зададена  по-висока  мощност.

Неактивен trankata

  • mgSemGD
  • Administrator
  • ******
  • Публикации: 2771
    • Girls from your town for night
  • Местонахождение: София
Re: The dna40
« Отговор #35 -: 08 март 2015 - 09:21 »

Неактивен Last Hope

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1211
Re: The dna40
« Отговор #36 -: 08 март 2015 - 09:53 »
Потвърждавате идеята ми момци! Целта е да се занимаваме с всичко друго а не с основното.
Да ви върна в първи клас за малко...

Който може да се оправя с Омовете и обикновена механика му върши работа. Т.е. даже вариране на волтовете му не требе.
Който не се справя с намотката или ползва готови изпарители/нагреватели - волтовете са му напълно достатъчни, без значение колко са ( стига разбира се устройството да може да ги поддържа - като цяло след Лава почти всяко устройство се справя).
До тук връзката е пряка и лесна. Намаляш Омовете - увеличаваш мощноста, увеличаваш волтовете - увеличаваш мощноста. Абсолютно проста и линейна зависимост. Можеш да ползваш каквато съпротивителна жица имаш под ръка , както и каквато и да е що годе добра батерия. Персонално е усещането. Целта е да усещаш нещата така както ти се иска, да се напушваш достатъчно а цифрите като такива нямат никакво значение.

ОК търсим мощност ( ватове) индиректно, но те са функция на предните две нещица. Т.е. управлявайки тях получаваме ватове. Те са следствие. Лично на мен не ми трябват никак.Освен като информативна стойност. Даваме на човека възможност да управлява ватовете, като за целта вкарваме доста по сложен чип , който да може и да смята а не само да прави и поддържа това което ни трябва и пак местим само волтите. Т.е. до тук варирането на волтите е това което ни върши работа.

С мерене и поддържане на температурата стигаме до серия ограничения. Краси е казал абсолютно точно - в този конкретен случай трябва да ползваш точно определен проводник (проводник а не съпротивителна жица ! т.е близо сме до забеления мостовак!), за да се достигне , до пак същото, но през още една серия изчисления, измервания и нагласяния. Т.е. пак ще местим волтовете спрямо омовете или по-скоро омовете според волтовете (кое е първо кокошката или яйцето)?
Крайния резултат е същия, само сме влезли в поредния филм с жица, ама тези изчисления не са верни а трябва да бъдат други, колко е температурата и защо не е в градуси Келвин и други такива брожения и Радини вълнения.

Управлявайки директно параметрите които имат значение в случая с изпаряването - съпротивление и напрежение (волтове) получаваме най-бърз и точен резултат - всичко останало е маркетинг и ненужно по моята логика на тъп потребител, който иска да се напуши ;)
 :cheers



 

 
Save the future from Degenerates! Chlorinate the Gene Pool!

Неактивен deepblue

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1121
Re: The dna40
« Отговор #37 -: 08 март 2015 - 09:56 »
...........
Всеки  от  изброените фактори  влияе директно  на нея и   съответно   подава информация на електрониката как да процедира .
Броят на витките и дебелината на самия проводник  нямат  никакво отношение   , температурният  коефициент не зависи  от  тях  и е постоянен за материала  .
.......................

    Да, влияят ... но как ги подава тея данни намотката към електрониката, като единствената информация която подава е за съпротивлението? Как ще подаде данни че има фитил в намотката или че е мокър/сух например ...

   Температурата на намотката не се определя само от съпротивлението и подаденият ток ... Температурният коефициент е постоянен, но температурата - не ... И това не зависи от електриката, а от физиката ... Ако от една страна има нагряване, от другата има охлаждане ... няма как да се вземе предвид само едното ...
 

Неактивен Krasi_T

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1346
  • Местонахождение: Пловдив
Re: The dna40
« Отговор #38 -: 08 март 2015 - 10:10 »
Страхо  ти  наистина ли  не  разбираш ,че не е нужно  да се обяснява на електрониката дали  фитилът е мокър и дали  изобщо го има  ?
Няма фитил , няма изпарение и  съответно  охлаждане на намотката  - по-бързо се достигат  зададените градуси  и остава само да се поддържат  докато трае активирането.
Има фитил , топнат е в кофа с ледена вода   - никога не се достига  зададената температура  и  електрониката подава цялата налична мощност  докато не изтече максималното време за активация 
Обдухваш с компресор  - същия  резултат  както с кофата 
Никъде не  е казано че се следи   качеството и  количеството на парата , а само температурата на намотката  т.е. съпротивлението  ѝ .
Ако  някой  много иска да излъже електрониката и все пак да получи   загоряла дръпка може да  ползва две и  повече намотки  с драстична разлика в съпротивленията  , ама щом  така му  харесва нека му е сладко   :D

Съвсем друг е въпросът   кому  и  колко е нужна цялата тази   магия . На мен лично  ми  харесва идеята  , на Васко  му  се струва излишна  . Аз обаче ползвам механика , а той  елементарна   китайска кутийка  -  с една дума  фломастери и  всичките различни    :beer

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: The dna40
« Отговор #39 -: 08 март 2015 - 10:25 »
Аз искам да попитам, дали правилно съм разбрал - поставили сме препоръчителната намотка, платката измерва съпротивлението, с подаване на напрежение се увеличавa температурата и съпротивлението се изменя в линейна зависимост в малки граници, платката постоянно мери съпротивлението докато се активира и така определя температурата и я регулира?
Доколкото разбрах регулирането е през 10°F? 18°F се равнява на 10°С и ако работи правилно, точноста не никак малка!
Добавям - вместо регулира - четете ограничава!
« Последна редакция: 08 март 2015 - 10:45 от stocher »
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces

Неактивен gorjanin

  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 406
Re: The dna40
« Отговор #40 -: 08 март 2015 - 10:35 »
Не регулира нищо.Просто я лимитира.Ако мощноста е достатъчно ниска и си под лимита защитатат изобщо няма да се включва :)
Всичко се оправя...Стига да го псуваш достатъно дълго!

Неактивен Krasi_T

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1346
  • Местонахождение: Пловдив
Re: The dna40
« Отговор #41 -: 08 март 2015 - 10:44 »
Съвсем правилно  си  го  разбрал  .  Задава се горна граница на температурата  на намотката  и  при  достигането ѝ се ограничава подаваната мощност  за да не я надвиши  . Ако в процеса на активиране настъпи   промяна в температурата   (примерно  усилване на въздушния поток или  рязка промяна на количеството течност) това се отразява на температурата и  съответно се внасят  корекции в мощността .

Неактивен moby

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2378
  • Вейпо нема умре!
    • knitwicks.com
  • Местонахождение: Красно село
Re: The dna40
« Отговор #42 -: 08 март 2015 - 10:49 »
Ако правилно съм разбрал идеята за температурният контрол е след като се достигне определена стойност на загряването на жицата да се ограничи подаваната енергия към нагревателя, т.е. до края на активацията да премине в режим на подържане???
Ако правилно съм разбрал, това ми прилича на автоматизиране на функцията, която имаше в eVic-а (да си настроиш стоиностите на изходната мощност във времето на една активация). Аз лично много си харесвах и ползвах тази функция, макар да не съм се замислял какъв точно е смисълът й. В общи линии сега, когато имам една идея повече опит (надявам се да е така) си мисля следното: идеята е, че няма смисъл да се "пържи" намотката, след достигането на оптималната и работна температура, а само да се подържа в тези стойности. Предполагам, че това има смисъл ако се правят продължителни дръпки, каквито правих с "Вица". Към настоящия момент обаче активациите са ми до 5сек. и не съм убеден, че бих усетил някаква разлика.
По-арно си е да е просто, голо и с дупка от долу!


Неактивен deepblue

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1121
Re: The dna40
« Отговор #43 -: 08 март 2015 - 10:49 »
Страхо  ти  наистина ли  не  разбираш ,че не е нужно  да се обяснява на електрониката дали  фитилът е мокър и дали  изобщо го има  ?
....се достигат  зададените градуси....

..................................

Съвсем друг е въпросът   кому  и  колко е нужна цялата тази   магия . На мен лично  ми  харесва идеята  , на Васко  му  се струва излишна  . Аз обаче ползвам механика , а той  елементарна   китайска кутийка  -  с една дума  фломастери и  всичките различни    :beer

   Не, не разбирам ... как точно ще разбере въпросната електроника кога са достигнати въпросните зададени градуси за да реагира и съответно подава повече или по-малко ток? Само по формула? Без обратна информация?
.................
 :whiskey

« Последна редакция: 08 март 2015 - 11:06 от deepblue »

Неактивен stocher

  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3454
  • Местонахождение: България - Пловдив
Re: The dna40
« Отговор #44 -: 08 март 2015 - 10:50 »
Благодаря! Ее..., сега тази платка ме спечели още повече, не случайно са свършили китайските, за другите не знам! :clap
Тези поне, които имате кутийки само ще си смените платките за 30$-40$!
« Последна редакция: 08 март 2015 - 10:54 от stocher »
Squape RS - 5pc. copies - China Swiss Vapes Forces